کد خبر 18825
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

سلیمی در گفتگو با نمایندگان:

بخش دوم لایحه بودجه سه‌شنبه در دستورکار صحن مجلس قرار می گیرد

بخش دوم لایحه بودجه سه‌شنبه در دستورکار صحن مجلس قرار می گیرد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بخش دوم لایحه بودجه که مربوط به جداول است، سه‌شنبه در دستور کار صحن مجلس قرار می‌گیرد و تا پایان روز چهارشنبه کار تصویب آن در صحن مجلس به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان،گفت: بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که مربوط به جداول است روز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در دستور کار صحن مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود:کار بررسی و تصویب جداول تا پایان روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در مجلس به پایان خواهد رسید و در صورت نیاز جلسات مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به صورت دو نوبت برگزار خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: گزارش کمیسیون تلفیق درباره مصوبه این کمیسیون در خصوص جداوله بودجه سال ۱۴۰۳ روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سامانه مجلس بارگذاری شده و طبق آیین نامه نمایندگان ۵ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود درباره جداول برای بررسی در صحن را در سیستم مجلس بارگذاری کنن.

سلیمی خاطرنشان کرد:قانون آیین نامه تا روز سه‌شنبه این فرصت ۵ روزه به پایان می‌رسد و بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که مربوط به جداول است در روز سه‌شنبه در صحن مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

کد خبر 18825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =