کد خبر 2061
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

بیگی:

تجربیات پدافند غیرعامل را استفاده می‌کردند، درگیرکرونا نمی‌شدیم

تجربیات پدافند غیرعامل را استفاده می‌کردند، درگیرکرونا نمی‌شدیم

نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از تجربیات سازمان پدافند غیر عامل کشور در حوزه مدیریت بحران استفاده می‌شد چند موج سهمگین کرونا را تجربه نمی‌کردیم.

به گزارش نمایندگان ما، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی درباره علت حذف سازمان پدافند غیرعامل کشور از چرخه مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا،  گفت: طبق قانون مدیریت بحران که مجلس آن را در سال ۹۸ تصویب کرد رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور باید در جلسات مدیریت بحران کشور شرکت داشته باشد و لذا حذف این سازمان از جلسات مدیریت و کنترل ویروس کرونا امری خلاف قانون محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر دولتمردان دولت پیشین، به هشدارهای سازمان پدافند غیرعامل و دیگر کارشناسان توجه می‌کردند قطعاً ما چند موج سهمگین از این ویروس را تجربه نمی‌کردیم.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مکانیسمی به وجود آید تا دولت‌ها موظف باشند در حوزه مدیریت بحران از تجربیات و نظرات کارشناسی سازمان مهمی همچون سازمان پدافند غیرعامل استفاده کنند. زیرا کارشناسان این حوزه سال‌ها در امور مختلف تحصیل کرده‌اند تا کشور را از بروز بحران‌ها نجات دهند.

منبع: مهر

انتهای پیام

کد خبر 2061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =