کد خبر 2150
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

کریمی:

وزیر جدید اقتصاد مانع تضییع حقوق کارمندان بانک‌های ادغامی شود

وزیر جدید اقتصاد مانع تضییع حقوق کارمندان بانک‌های ادغامی شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با انتقاد از عدم ساماندهی نیروی انسانی بانک‌های ادغامی در بانک سپه، بر رفع دغدغه در واریز حقوق کارکنان تاکید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی‌اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کارمندان بانک‌های ادغامی، اظهار داشت: در همین خصوص با سیداحسان خاندوزی وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی دیدار داشتم و از او خواستم سریعاً به این موضوع ورود کرده و مانع تضییع حقوق کارمندان بانک‌های ادغامی شود.

وی افزود: بانک سپه براساس توافقات اولیه‌ای که صورت گرفت و تأکیداتی که از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفته بایستی در اختیار و درحال خدمت به مردم باشد به همین دلیل از وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌خواهیم هرچه سریع‌تر هیأت مدیره این بانک و مدیرعامل آن را به گونه‌ای تغییر داده و انتخاب کند که این بانک بتواند با رویکرد خدمت به نیروهای مسلح هم عمل کند.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییر مدیریت در بانک سپه بایستی رویکردها نسبت به بدنه مدیران و کارمندانی که مربوط به بانک‌های ادغامی هستند تغییر اساسی پیدا کند و آنها بایستی از ظرفیت نیروهای خوب و شایسته آن بانک‌ها استفاده کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: خیلی از افرادی که در مناصب بانک‌ سپه حضور دارند در آستانه بازنشستگی قرار دارند در حالیکه بدنه بانک‌های انصار و یا مهراقتصاد جوان بوده و آنها می‌توانند در آینده بانک سپه فعالیت مؤثری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به فضای جوانگرایی در کشور نیاز است از سرمایه‌های جوان موجود در بانک‌های ادغامی و رده‌های مختلف مدیریتی بانک سپه استفاده شود و فضای بی‌اعتمادی و بی‌انگیزگی که بین پرسنل این چند بانک ادغام شده به وجود آمده هرچه سریع‌تر رفع شود و یک بانک بزرگ با سرمایه‌ قابل توجه و به‌روز شده و مدرن از نظر سامانه‌ها و سیستم‌های بانکی داشته باشیم.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول بانک سپه باید خدمت‌رسانی به نیروهای مسلح باشد و سپس به عموم مردم خدمات‌رسانی کند.

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر 2150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =