کد خبر 2205
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

نیکزاد:

باید قدر تلاش‌های شبانه روزی ناجا را دانست

باید قدر تلاش‌های شبانه روزی ناجا را دانست

نایب رئیس اول مجلس نمایشگاه تخصصی توانمندی های نیروی انتظامی که در محل مجلس شورای اسلامی برپا شده است را افتتاح کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیک زاد نایب رئیس اول به همراه جمعی از نمایندگان مجلس صبح امروز (یکشنبه، ۱۸ مهر) نمایشگاه تخصصی توانمندی های نیروی انتظامی را همزمان با هفته نیروی انتظامی افتتاح کرد.

در حاشیه این مراسم نیکزاد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد ۱۳ هزار شهید این نیرو، عنوان کرد: امنیت امروزمان را مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در پهنه گسترده میهن عزیز اسلامی هستیم.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه تلاش های نیروی انتظامی در گوشه گوشه کشورمان در ایام تعطیل و غیرتعطیل همواره قابل ملاحظه است، افزود: در روزهایی که شهروندان و مردم در تعطیلات به سر می برند و در حال استراحت هستند عزیزان ما در نیروی انتظامی شب را از روز نمی شناسند و برای تامین امنیت مردم تلاش می کنند.

وی از طرف خود و نمایندگان مجلس هفته نیروی انتظامی را به تک تک تلاشگران در این عرصه تبریک گفت و تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با پلیس در سایر کشورها نیست و این موضوع در نحوه برخورد و رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی کاملا مشهود است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار داشت: کشورهایی که داعیه دار دموکراسی هستند نیز حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند اما پلیس جمهوری اسلامی ایران حتی با مجرمین نیز در حدود قانون رفتار می کند.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: لباس پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران محل رجوع مردم به ویژه ظلم دیدگان، مالباختگان و افرادی که به دنبال گرفتن خدمات هستند، می باشد، لذا باید قدر تلاش های شبانه روزی ناجا را دانست و امیدواریم این هفته دریچه ای برای نمایش دستاوردها و تلاش های نیروی انتظامی باشد.

نمایشگاه تخصصی توانمندی های نیروی انتظامی در ۸ بخش پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری، پلیس بین الملل (اینترپل)، مرکز پژوهش های ناجا، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، پلیس امنیت اقتصادی ناجا و پلیس اطلاعات و پلیس امنیت عمومی ناجا در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد که آخرین دستاوردهای نیروی انتظامی در این ۸ بخش در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

انتهای پیام

کد خبر 2205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =