کد خبر 2731
۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

امیرآبادی:

روحانی مسئول گرانی هاست 

روحانی مسئول گرانی هاست 

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید به این مساله واقف باشند که مشکلات فعلی کشور به ویژه در زمینه اقتصادی محصول کم‌کاری دولت روحانی است و نباید فرافکنی کرد.  

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، اظهار داشت:‌ یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حل هر چه سریع‌تر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است. 

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی‌ بسیاری از مردم خوب نیست افزود: دولت روحانی کشور را با بدهی و تورم بسیار شدیدی تحویل دولت سیزدهم داد. 

امیرآبادی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس از مشکلات اقتصادی کشور و گرانی‌ها به خوبی آگاه هستند ، گفت: نمایندگان مجلس جلسات متعددی با دولتمردان و مسئولان ذیربط در صحن مجلس و کمیسیون‌های تخصصی برگزار می‌کنند و از آنان می‌خواهند که راهکار عملیاتی و زمان‌بندی شده برای رفع این مشکلات ارائه دهند. 

وی در عین حال اظهار کرد: البته همه باید به این مساله واقف باشند که مشکلات فعلی کشور به ویژه در زمینه اقتصادی محصول کم‌کاری دولت روحانی است و نباید فرافکنی کرد و گفت که این مشکلات به  دولت تازه بر سرکار آمده رئیسی ربط دارد. 

این نماینده مجلس در پایان گفت: نمایندگان مجلس نسبت به مشکلات اقتصادی کشور بی‌تفاوت نیستند و نه تنها عملکرد دولت جدید را در این زمینه رصد می‌کنند، بلکه ترک فعل دولت روحانی به ویژه در زمینه اقتصادی را هم پیگیری می‌کنند تا با کسانی که سفره مردم را کوچک و از بیت‌المال سوءاستفاده کردند، برخورد قاطع شود.

انتهای پیام

کد خبر 2731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =