کد خبر 2777
۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

سلیمی:

همه دستگاه‌ها باید شفاف شوند

همه دستگاه‌ها باید شفاف شوند

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت مسئله‌ای بسیار مهم است اما درست نیست که فقط فعالیت‌های مجلس شفاف باشد اما سایر دستگاه‌ها گامی در جهت شفافیت برندارند.

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص طرح شفافیت و لزوم تسری آن به سایر دستگاهها گفت: شفافیت مسئله‌ای بسیار مهم است اما درست نیست که فقط فعالیت‌های مجلس شفاف باشد اما سایر دستگاه‌ها گامی در جهت شفافیت برندارند. همه ادارات، وزارتخانه ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی کشور باید در جهت شفافیت گام بردارند. 

وی در ادامه گفت: پیش قدم شدن مجلس شورای اسلامی در جهت شفافیت اقدام بسیار خوبی است اما نباید این مسئله باعث شود که سایر نهادها و دستگاه‌ها به دنبال شفافیت نباشند. 

سلیمی افزود: انتظار ما این است که شفافیت به صورت همگی در بخش‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار گیرد. 

نماینده مردم سمیرم در خصوص اصلاحات طرح شفافیت گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان نیاز به اصلاحاتی داشت و به همین دلیل به کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاع شد و علت آنکه هنوز این طرح در دستور کار مجلس قرار نگرفته آن است که طرح ها و لوایحی در دستور کار مجلس است که در اولویت هستند. 

سلیمی تصریح کرد: شفافیت باید به کل بخش‌های کشور تعمیم داده شود تا مفاسد و لابی‌گری هایی که در برخی از بخش‌های کشور وجود دارد، از بین برود.

انتهای پیام

کد خبر 2777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =