کد خبر 3165
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

رضازاده:

اخذ موافقت نهایی پرورش ۵۰۰۰۰ راس دام سبک در منطقه لکستان

اخذ موافقت نهایی پرورش ۵۰۰۰۰ راس دام سبک در منطقه لکستان

نماینده مردم سلماس در مجلس در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از اخذ موافقت نهایی پرورش دانی ۵۰۰۰۰ راس دام سبک در منطقه لکستان و چوپانلو سلماس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار که با حضور  معاونین وزیر و   مدیرکل جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و  رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سلماس برگزار شد؛ محورهای مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وی افزود: اخذ موافقت نهایی پرورش دانی ۵۰۰۰۰ راس دام سبک در منطقه لکستان و چوپانلو سلماس که در اشتغال زایی جوانان منطقه نقش مثبت خواهد داشت همچنین اخذ ۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبخیزداری مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم سلماس در مجلس ادامه داد:اخذ اعتبار برای سد شهدای تازه شهر برای تکمیل دریچه های هیدرومکانیکال و افزایش ظرفیت سد به ۲۴ میلیون متر مکعب، اخذ اعتبار برای اجرای طرح اصلاح سیستم آبیاری زولا در پایین دست، تضمین خرید سیب شب عید از سلماس، صادرات  سیب در عید به کشورهای همسایه و تامین نهاده های دامی و کشاورزی برای دامداران و کشاورزان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 3165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =