کد خبر 3309
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

جوکار:

بسیاری از مسائل مطرح شده در مورد آب انتقالی یزد صحت ندارد

بسیاری از مسائل مطرح شده در مورد آب انتقالی یزد صحت ندارد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بسیاری از مسائلی که در مورد آب انتقالی یزد مطرح شده از جمله استفاده از آب در گلخانه ها، صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، محمدصالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد، در جلسه دبیرخانه شهید مدرس که با حضور مجمع نمایندگان استان یزد و هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان و هیئت اندیشه ورز بسیج یزد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: غیرفعال شدن مراکز رشد در دانشگاه ها به بهانه کمبود فضا و مکان هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در  مجلس شورای اسلامی در مورد حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در شوراهای تصمیم ساز نیز بیان کرد: این موضوع در سطح استان اتفاق افتاده که البته باید جدی‌تر شود و در سطح شهرستانها نیز باید اتفاق بیفتد.

جوکار ادامه داد: البته معتقدم این ارتباط باید دو طرفه باشد و اگر پیوند دانشگاه و دستگاه های اجرایی قوی باشد، اتفاق خوبی است و لازم است هر دو طرف در این راستا مسئولیت های خود را اجرا کنند ضمن اینکه در حوزه فرهنگی و مذهبی نیز باید از اساتید حوزوی در شوراها و کارگروه های تصمیم گیری استان استفاده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بحث آب و تنش‌های ایجاد شده در استان همجوار نیز بیان کرد: بحث آب در یزد نیز باید به یک مطالبه مردمی تبدیل شود.

جوکار تاکید کرد: مطالبی که در مورد آب یزد مطرح شده از جمله صرف آب برای صنعت کاشی و سرامیک، یا کشت گلخانه ای کذب است و واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: باید اطلاعات و داده های درست از سوی مسئولان استان به رسانه ها و مردم داده شود و واقعیت ها بیان شود تا مردم به طور کامل در جریان امور باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: یزد به واقع مشکل و بحران آب دارد و باید این موضوع را برای مسئولان و تصمیم گیران امر تبیین کنیم و واقعیت این است که برخی مسائلی که مطرح می شود، فضاسازی و جوسازی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 3309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =