کد خبر 3494
۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

نقدعلی در تذکر شفاهی:

وزارت نیرو به خسارت ناشی خشکسالی زاینده رود رسیدگی کند

وزارت نیرو به خسارت ناشی خشکسالی زاینده رود رسیدگی کند

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان خواستار رسیدگی به وضعیت کشاورزان اصفهانی و خسارات خشکسالی ناشی از تدابیر بارگذاری‌های ناروا در زاینده رود شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدتقی نقدعلی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: وضعیت کشاورزان اصفهان نیاز به گفتن ندارد. خسارت خشکسالی و تدبیر بارگذاری‌های ناروا در زاینده رود باید با تصمیمات گفته شده از سوی وزارت نیرو اصلاح شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر بهداشت گفت: وضعیت درمان شهر درچه مناسب نیست و در این شهر که با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت به عنوان شهر شاهد نمونه معرفی شده حتی دستگاه MRI نیز وجود ندارد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خمینی شهر کمبود فضای آموزشی دارد و بسیاری از مراکز آموزشی نیز نیاز به مرمت دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: برای تأمین مسکن شهروندان خمینی شهر اقدام شده اما به دلیل فقدان زمین، امکان ثبت‌نام برای مردم وجود ندارد.

نقدعلی همچنین در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: پروژه ورزشی خمینی‌شهر که قرار بود اعتبار آن از صندوق بازنشستگی دریافت شود، غیرفعال مانده که نیاز به دستور ویژه دارد.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: زیرساخت‌های ورزشی منطقه مناسب جمعیت متراکم شهرستان نبوده، همچنین باید دستور برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و سالن‌های ورزشی داده شود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به هیأت رئیسه مجلس خواستار تسریع در دستور کار قرار گرفتن طرح شفافیت آراء نمایندگان شد.

انتهای پیام

کد خبر 3494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =