کد خبر 4261
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

نادری:

سازمان سنجش دلایل متقن درباره تقلب دانشجویان پزشکی ارائه کند

سازمان سنجش دلایل متقن درباره تقلب دانشجویان پزشکی ارائه کند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سازمان سنجش باید دلایل متقن در خصوص تقلب دانشجویان پزشکی ارائه کرده و در غیر این صورت نمی‌تواند آنها را مجبور به آزمون مجدد کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احمد نادری نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در تذکری گفت: سازمان سنجش آموزش کشور به گروهی از دانشجویان پزشکی گفته که مجددا در آزمون کنکور شرکت کنند چون مشکوک به تقلب در آزمون هستید. این دانشجویان پنج ترم درس خوانده‌اند و در تجمعاتی در جلو مجلس حضور یافته‌اند. سازمان سنجش به آنها گفته است که به نظر ما شما دانشجو نیستید و داوطلب به شمار می‌روید و باید دوباره در آزمون شرکت کنید.

وی اضافه کرد: اگر سازمان سنجش مشکوک به تقلب بود چرا همان موقع اقدام لازم را انجام نداد. دانشجویی که ترم پنج پزشکی است و ترم بعد در بیمارستان حضور می‌یابد آیا شایسته است به او گفته شود مجددا در آزمون شرکت کنید؟  چرا سازمان سنجش در زمان خود اقدام نکرد؟ از سوی دیگر سازمان سنجش باید دلایل متقن در خصوص تقلب دانشجویان ارائه کند، در غیر این صورت نمی‌تواند آنها را مجبور به آزمون مجدد کند.

نادری در پایان تاکید کرد: استراتژی برخی از مسئولان در دولت قبلی همچنان در این دولت باقی است و قصد دارند که نارضایتی عمومی در جامعه ایجاد کنند. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰ این موضوع را دنبال کرده و اجازه نمی‌دهد حقی از دانشجویان ضایع شود.

انتهای پیام 

کد خبر 4261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =