کد خبر 433
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

موسوی:

اگر فهرست وزرای پیشنهادی تا ظهر به مجلس برسد، امروز اعلام وصول می شود

اگر فهرست وزرای پیشنهادی تا ظهر به مجلس برسد، امروز اعلام وصول می شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه لیست وزرای پیشنهادی دولت تا پایان هفته جاری به مجلس ارائه می شود، گفت: شنبه لیست وزرا اعلام وصول می شود البته اگر این لیست تا ظهر امروز به مجلس برسد اعلام وصول خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، نظام الدین موسوی در حاشیه نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در توضیح زمان اعلام لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس، گفت: بنابر آنچه اعلام شده این لیست تا آخر هفته جاری تقدیم مجلس خواهد شد البته ممکن است این لیست قبل از پایان جلسه علنی امروز به مجلس ارائه شود که در این صورت اعلام وصول خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: براساس آنچه اعلام شده ما روز شنبه جلسه علنی خواهیم داشت تا لیست وزرای پیشنهادی دولت را اعلام وصول کنیم و سپس از ظهر یا عصر بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: هیات رئیسه در مورد برگزاری نشست علنی صحن در هفته آینده تصمیم گیری خواهد کرد اما تمرکز ما بر برگزاری صلاحیت وزرای پیشنهادی است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین یادآور شد: هفته پس از ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در صحن مجلس آغاز خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =