کد خبر 4875
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

تاکید بر ارتقاء نظام تصمیم گیری کشور با همگرایی مراکز تحقیقاتی

تاکید بر ارتقاء نظام تصمیم گیری کشور با همگرایی مراکز تحقیقاتی

در نشست مشترک مراکز تحقیقاتی قوای سه گانه و مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت همگرایی این مراکز و ارتقاء نظام تصمیم گیری کشور تاکید شد.

به گزارش نمایندگان ما، در نشست مشترک مراکز تحقیقاتی قوای سه گانه و مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت همگرایی این مراکز و ارتقاء نظام تصمیم گیری کشور تاکید شد.

در این نشست که در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد مسئله حذف نرخ ارز ترجیحی و یا ادامه این سیاست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه تصمیم گرفته شده نماینده های مراکز تحقیقاتی حاضر در این نشست با آماده کردن توصیه های سیاستی، ابعاد مختلف این مسئله را بررسی کرده و سناریوهای مختلف حذف و یا ادامه این سیاست را تحلیل و تبیین کنند.

روسای و نمایندگان مراکز تحقیقاتی حاضر در این نشست  همچنین بر ضرورت همگرایی مراکز تحقیقاتی کشور برای حل مشکلات و سیاست گذاری کارآمد در عرصه های مختلف نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور تاکید کردند.

اتخاذ تصمیمات مبتنی بر بررسی های دقیق مراکز تحقیقاتی و بررسی همه ابعاد و سنارویو های مختلف اجرای این تصمیمات و همچنین پرهیز از موازی کاری در نهادهای تحقیقاتی کشور و تقسیم کار  دقیق و مسئله محور از دیگر نکاتی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 4875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =