کد خبر 5249
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

نجابت:

پیگیر محرومیت زدایی از روستاهای شیراز و زرقان هستم

پیگیر محرومیت زدایی از روستاهای شیراز و زرقان هستم

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس طی یادداشتی به ارائه توضیحاتی پیرامون محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه خود پرداخت.

به گزارش نمایندگان ما، روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی پیرامون محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

 اشاره رهبر انقلاب با این مضمون که «نماینده مجلس شورای اسلامی باید نماینده مردمی باشد که دست و صدایشان به جایی نمی‌رسد و محرومیت بیشتری دارند»، توجه بنده را از همان آغاز مسئولیت نمایندگی، به روستاهای حوزه انتخابیه جلب کرد زیرا اهالی روستاها یکی از مهمترین مصادیق این فرمایش رهبری هستند.

یکی از بزرگترین موانع پیشرفت روستاها و فاصله‌شان با مولد بودن در سطح مطلوب، مسئله تکثر دستگاه‌های حاکمیتی متولی امور روستا است که همین موضوع وظیفه نماینده را در قبال روستانشینان دوچندان می‌کند تا به صورت پیوسته نیازهای روستاها را پیگیری کند.

بر این اساس تلاشم معطوف بر آن شد که با حضور در تک‌تک روستاهای حوزه انتخابیه از نزدیک مشکلات بررسی و برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

به دلیل تعدد روستاها، تنوع مسائل، و لزوم نگاه کارشناسی، ضروری بود تا بانک مسائل روستاهای شهرستان‌های شیراز و زرقان، تهیه شود. بنابراین مشکلات روستاها در حوزه‌های آب، راه، برق، فضای ورزشی، ارتباطات، خدمات بهداشت و درمان، طرح هادی روستایی و ... برای همه‌ی روستاها جمع‌آوری و دسته‌بندی شد.

در گام بعدی و پس از تشکیل دولت سیزدهم، در جلسه‌ی مستقیم با وزرا، مسائل خاص روستاها در عالی‌ترین سطح اجرایی پیگیری و مطالبه مردم به گوش وزرای مربوط رسانده شد.

اما این مطالبه گام اول پیگیری است و نیاز به پیگیری دائمی از وزیر، دستگاه‌های مسئول در وزارتخانه و استان، و البته استاندار و فرماندار و بخشدار دارد.

اکنون و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بخشی از پیگیری‌ها برای رفع نیازمندی‌های روستاهای حوزه انتخابیه را تقدیم می‌کنم و ان‌شاءالله برآنم تا به صورت مستمر وعده‌های وزرا را از ایشان و زیرمجموعه‌شان مطالبه کنم.

باشد که مورد رضایت حق‌تعالی و موجب کاهش محرومیت از عزیزان روستاهای حوزه انتخابیه باشد.

انتهای پیام

کد خبر 5249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =