کد خبر 5330
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

اختصاصی نمایندگان ما؛

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، مقصر اتفاقات مشهد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، مقصر اتفاقات مشهد

عضو هیات رییسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ نامی که تا قبل از بازی ایران و لبنان در صدر اخبار بود اما با اتفاقات تاسف‌برانگیر رخ داده در مشهد، با ربط و بی‌ربط درباره این اتفاقات صحبت کرده‌اند اما اثری از او در رسانه‌ها نیست.

پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما: اخیرا در بازی فوتبال ایران و لبنان در مشهد حواشی رخ داد که صدای بسیاری از مسؤلان و کاربران فضای مجازی را درآورد و باعث اعتراض بسیاری از ورزشکاران و در نتیجه سبب تشویش در اذهان عمومی شد. 

اما پای چه کسی در میان است و مقصر اصلی کیست؟ 

"احسان اصولی" عضو هیات رییسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال؛ نامی که تا قبل از بازی ایران و لبنان در صدر اخبار بود اما با اتفاقات تاسف‌برانگیر رخ داده در مشهد، با ربط و بی‌ربط درباره این اتفاقات صحبت کرده‌اند اما اثری از او در رسانه‌ها نیست.

اصولی که از او به عنوان ایده‌پرداز برگزاری بازی ایران لبنان در مشهد نام برده می‌شود در حالی سکوت کرده که اتفاقا او اصلی‌ترین فرد برای ارائه توضیحات و اتفاقات رخ داده در مشهد است چه اینکه اگر اصرار فدراسیون فوتبال او نبود قطعا می‌شد با مدیریت بهتر در وضعیت تماشاگران همانند آنچه در بازی ایران و عراق اتفاق افتاد، این بازی را هم بدون مشکل به پایان برد. اصولی باید پاسخ بدهد چگونه در اوج بی‌تجربگی در برگزاری بازی‌های بین‌المللی در شهری به غیر از پایتخت و بدون تمرین، آزمایش و آمادگی قبلی اصرار کرد در اوج شلوغی مشهد بدلیل تعطیلات نوروز این بازی برگزار شود؟ او باید توضیح دهد دلیل بر اصرار در برگزاری بازی‌ با حضور تماشاگران چه بوده است؟ او باید بگوید دلیل بی‌نظمی در فروش بلیت و مشکلات متعدد سامانه اعلام شده توسط فدراسیون چه بوده است؟ اصولی باید پاسخ دهد دلیل فروش بلیت به زنان با وجود آگاهی از عدم ورود آنها به استادیوم چیست؟

البته در این وضعیت که اصولی اصلاح‌طلب سکوت را بر توضیح و عذرخواهی ترجیح داده، مهرداد سراجی دیگر عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم با توییت‌هایش تلاش کرده نقشی همچون اصولی اما با سیاستی متفاوت در پیش بگیرد؛ او که پس از ناکامی‌های فراوان در باشگاه سایپا و برکناری از این باشگاه، وضعیت خود را در فدراسیون فوتبال متزلزل می‌بیند با این توییت‌ها در تلاش است از مسئولیت اتفاقات رخ داده در مشهد بعنوان عضوی تاثیرگذار در فدراسیون فوتبال شانه خالی کند و در این بین با فرافکنی و شلوغ‌کاری دیگران را متهم کند. بدتر اینکه توییت‌هایش نوعی گرا دادن به به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برخورد با ایران است که این نوع رفتار را می‌توان شاهکاری از عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال دانست.

جالب اینکه این رفتارها و خط دهی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با استقبال اصلاح‌طلبان هم روبه‌رو شده است. علی مطهری، عباس عبدی، کیانوش جهانپور و ... افرادی هستند که از ساعت‌های پیش بر خطی که سراجی ترسیم کرده حرکت می‌کنند و در این بین ابایی برای از بین رفتن منافع ملی در صورت برخورد نهادهای بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران ندارند!

به هر حال دیدار هفتم فروردین ایران و لبنان به پایان رسید و پرونده بازی‌های ایران در انتخابی جام جهانی بسته شد اما نباید به راحتی از کنار رفتارهای مشکوک برخی افراد موثر که خط و ربط سیاسی‌شان نیز مشخص است گذشت چرا که این رفتارها هزینه زیادی را با توجه به ورود رسانه‌های فارسی زبان خارج از ایران به کشور وارد کرد و تک‌تک مسئولان فوتبال باید پاسخگوی سوالات جدی مطرح شده باشند.

انتهای پیام

کد خبر 5330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =