کد خبر 5459
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

فلاحی:

۴۹ درصد نمایندگان مجلس در رأی استمزاجی به بازگشت طرح صیانت به صحن رأی دادند

۴۹ درصد نمایندگان مجلس در رأی استمزاجی به بازگشت طرح صیانت به صحن رأی دادند

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به بررسی بازگشت طرح صیانت به صحن علنی مجلس در جلسه غیرعلنی گفت: بعد از بحث و بررسی در این باره رأی استمزاجی صورت گرفت و فقط ۴۹ درصد از نمایندگان با این موضوع موافقت کردند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درباره جزئیات رأی نمایندگان در خصوص بازگشت طرح صیانت به صحن علنی مجلس اظهار داشت: مجلس در جلسه  غیرعلنی صبح امروز (دوشنبه ۲۲ فروردین) درباره بازگشت طرح صیانت رأی گیری استمزاجی داشت.

وی درباره کیفیت آراء افزود: فقط ۴۹ درصد از نمایندگان مجلس در رأی گیری استمزاجی به بازگشت طرح صیانت به صحن علنی مجلس رأی دادند و چون این رأی به حدنصاب لازم نرسید، وضعیت طبق شرایط قبل است و کمیسیون مشترک تشکیل شده طبق اصل ۸۵ قانون اساسی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از فضای مجازی تصریح کرد: اگر بناست که بررسی طرح صیانت به صحن علنی مجلس باز گردد باید در یک نشست رسمی و علنی مجلس رأی گیری در این باره صورت گرفته و حدنصاب نصف بعلاوه یک کسب شود، در غیر این صورت بررسی طرح موسوم به صیانت همچنان در کمیسیون مشترک و طبق اصل ۸۵ قانون اساسی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 5459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =