کد خبر 5517
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

محمد صالحی:

طرح شفافیت جدید این هفته به صحن می‌آید

طرح شفافیت جدید این هفته به صحن می‌آید

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت باعث می‌شود که نمایندگان در رای دادن خود دقت بیشتری کنند و از دادن هر رای و نظری صرف نظر کنند و از مسائل جناحی و حزبی بپرهیزند.

حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان توسط برخی از نمایندگان مجلس دوباره امضا شد و به مجلس ارجاع شد و هفته آینده مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در این جلسه از مجلس، توسط برخی نمایندگان بیان شد که ما نمایندگان موافق، حاضر هستیم همه حقوق، مزایا، اموال، نحوه رای دادن، دارایی ما و... مشخص شود.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: مخالفت برخی از نمایندگان با این طرح به خاطر آن بود که برخی از نمایندگان معتقد بودند  با شفاف شدن آرای آنها دو دستگی بین نماینده و مردم ایجاد خواهد شد، ولی واقعیت این است که اگر شفافیت در رای یک نماینده صورت نگیرد ممکن است آن نماینده در ظاهر چیزی بگوید و در باطن به گونه‌ای دیگر عمل کند که این به نفع ملت نیست.

محمد صالحی بیان کرد: شفافیت باعث می‌شود که نمایندگان در رای دادن خود دقت بیشتری کنند و از دادن هر رای و نظری صرف نظر کنند و به جوانب یک موضوع بیشتر توجه کنند و سنجیده تر عمل کنند.

وی اظهار داشت: با شفاف شدن نظر برخی از نمایندگان ممکن است برخی از مردم با نظر آنان موافقت نکنند و ولی یک نماینده باید در دادن نظر خود مصلحت مردم و نظام را در نظر بگیرد و از در نظر گرفتن رأی و نظر شخصی دیگران صرف نظر کند.

محمد صالحی در آخر بیان کرد: شاید رای و نظر برخی از نمایندگان برای برخی از مردم مورد پسند نباشد اما اگر این رای به نفع کشور و ملت باشد آن نماینده باید بدون ترس نظر خودش را شفاف بیان کرده و هیچ جناح و نظر شخصی را در آن دخالت ندهد.

انتهای پیام

کد خبر 5517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =