کد خبر 5693
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

عزیزی:

پارک‌های علم و فناوری پرچمدار توسعه و حرکت رو به رشد محسوب می‌شوند

پارک‌های علم و فناوری پرچمدار توسعه و حرکت رو به رشد محسوب می‌شوند

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس و در نشست با مدیران شرکت‌های دانش بنیان، خواستار حل فوری مشکلات این شرکت ها شد و خاطرنشان کرد: پارک‌های علم و فناوری پرچمدار توسعه و حرکت رو به رشد محسوب می‌شوند.

به گزارش نمایندگان ما، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس و در نشست با مدیران شرکت‌های دانش بنیان، خواستار حل فوری مشکلات این شرکت ها شد و خاطرنشان کرد: پارک‌های علم و فناوری پرچمدار توسعه و حرکت رو به رشد محسوب می‌شوند.

عزیزی افزود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی باید قدر تلاش‌های انجام شده در شرکت‌های دانش بنیان فارس را بدانند و هموار کننده مسیر راه آنها باشند نه اینکه خدایی ناکرده جلوی پای آنها مانع بگذارند.

او با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت شرکت های دانش بنیان، خاطرنشان کرد: بازیگران اصلی این  صحنه در سال ۱۴۰۱، شرکت‌های دانش بنیان خواهند بود و مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری باید به این باور برسند که جلودار این عرصه محسوب می‌شوند.

عزیزی داشتن نگاه بلند به توسعه پارک های علم و فناوری را ضروری برشمرد و گفت: یک افق ۵۰ساله برای پارک ها باید در نظر گرفت و در کنار آن تمام دستگاههای اجرایی، بانک ها، امور مالیاتی، بیمه، صمت و... را ملزم به همکاری با این شرکت‌ها کرد، چرا که اولویت ما در سال جاری است.

او از مدیران شرکت‌های دانش بنیان حاضر در جلسه خواست تا طرح‌ها و پیشنهادات سازنده خود را برای ارایه در مجلس شورای اسلامی ارایه کنند.

عزیزی گفت: اگر نیاز باشد مسئولان ملی و وزرا را به پارک علم و فناوری استان فارس خواهم آورد تا از نزدیک و با بالاترین مقامات اجرایی، مسائل و مشکلات دانش بنیان‌ها را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 5693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =