کد خبر 5696
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

نگاهداری:

طالب زاده دارای نقشی اثرگذار در میدان جنگ نرم بود

طالب زاده دارای نقشی اثرگذار در میدان جنگ نرم بود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

به گزارش نمایندگان ما، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت نادر طالب‌زاده، نقش ایشان را در میدان جنگ نرم و در تقابل با جبهه استکباری و صهیونیستی اثرگذار دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

فقدان استاد عزیر نادر طالب‌زاده، هنرمند صادق، متعهد و انقلابی که سال‌های عمر با برکت خویش را صرف تعالی هنر انقلاب و روشنگری در پاسخ به شبهات فرهنگی نمود، موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد.

این هنرمند خستگی ناپذیر با هنر والای خویش، نقش‌هایی ارزشمند و آثاری فاخر از هنر ایران اسلامی در مقابله با تهاجم فکری و فرهنگی به ویژه در زمینه کمک به جبهه مقاومت و پاسخگویی به یاوه‌سرایی‌های رژیم صهیونیستی به یادگار گذاشتند که روشن‌کننده مسیر هنر انقلاب اسلامی ایران خواهد بود. حضور نام ایشان در فهرست تحریم‌های ناعادلانه آمریکا خود دلیلی محکم بر نقش اثرگذار این جهادگر فرهنگی سنگر انقلاب اسلامی در میدان جنگ نرم و در تقابل با جبهه استکباری و صهیونیستی است.

اینجانب درگذشت هنرمند ماندگار مرحوم مغفور نادر طالب‌زاده را به جامعه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، دوستداران، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با اولیاءالله، صالحان و شهدای هنرمند و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.»

انتهای پیام

کد خبر 5696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =