کد خبر 6077
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

عیسی‌زاده مطرح کرد

سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی و امید آفرینی میان مردم

سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی و  امید آفرینی میان مردم

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در سفر به آذربایجان غربی به شهرهای مختلف استان سفر کرد و از نزدیک پای درد دل مردم نشست این اقدام رئیس‌جمهور تأثیر زیادی در امیدآفرینی در میان مردم داشت.

به گزارش نمایندگان ما، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان غربی گفت: سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی در این شرایط حساس تاثیر زیادی در امیدآفرینی در میان مردم استان داشت.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس‌جمهور در این سفر تا جایی که امکان داشت به شهرهای مختلف استان سفر کرد و از نزدیک پای درد و دل مردم نشست و مردم در دیدارهای چهره به چهره‌ای که با رئیس جمهور داشتند مطالبه های خود را مطرح می‌کردند.

عیسی‌زاده اظهار داشت: به عنوان مثال در یک مورد خانمی می‌خواست با رئیس‌جمهور دیدار کند اما موفق نشد هنگامی که بار دیگر رئیس جمهور می‌خواست بلند شود این خانم را دید و حرکت بالگرد متوقف شد و آن خانم توانست حرف خود را به آیت‌الله رئیسی بزند و مشکلش را در میان بگذارد یا در مورد دیگر ساعتی که رئیس جمهور می‌خواست استان را ترک کند شرکت‌های تعاونی تجمعی داشتند که رئیس جمهور در میان آنها حاضر شد و درد و دل‌های آنها را شنید و دستورات لازم را برای رفع مشکلاتشان صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت سفر رئیس جمهور به استان با سفرهای استانی رییسان جمهور قبل در این بود که آیت‌الله رئیسی طرح جدیدی افتتاح نکرد و تکمیل طرح‌های قبلی را در اولویت کاری خود قرار داد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که برخی طرح‌ها در استان آذربایجان‌غربی عمر بالایی دارند که از جمله آن می‌توان به عمر ۳۳ ساله یکی از طرح‌های نیمه‌تمام اشاره کرد.

عیسی زاده ادامه داد: این اقدام رئیس‌جمهور برای تکمیل طرح‌های قبلی در مسیر خدمت به مردم بسیار مهم و اثر گذار است.

وی گفت: مردم در دیدار چهره به چهره ای که با رئیس جمهور داشتند مطالب و مشکلاتشان را مطرح کردند، این اقدام موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام می شود.

انتهای پیام

کد خبر 6077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =