کد خبر 6121
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

عنابستانی:

آسیب‌های اجتماعی در پایتخت در مرز هشدار قرار دارد

آسیب‌های اجتماعی در پایتخت در مرز هشدار قرار دارد

سخنگوی فراکسیون آسیب‌های اجتماعی مجلس، با بیان اینکه وضعیت کنونی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خطرناک است، شرایط کودکان کار به ویژه کودکان خیابانی و معتادان متجاهر را در این شهر مشمئزکننده خواند.

به گزارش نمایندگان ما، علی اصغر عنابستانی سخنگوی فراکسیون آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی،  در مورد انتشار اخباری از برخی مسئولان حوزه شهری مبنی بر اینکه وضعیت پایتخت از نظر کنترل آسیب‌های اجتماعی مطلوب است، گفت: آسیب‌های اجتماعی تنها محدود به یک شهر نیست که بتوانیم آن را مورد ارزیابی قرار دهیم چرا که یک آسیب عمومی است ضمن اینکه متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در پایتخت از بُعد تظاهر بیرونی نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست کما اینکه اگر وضعیت کودکان کار و معتادان متجاهر را بررسی کنیم بیانگر این مهم است.

وضعیت کودکان کار به ویژه کودکان خیابانی در تهران مشمئزکننده است

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس‌ شورای اسلامی، ادامه داد: البته ممکن است مسئولان حوزه شهری برنامه‌هایی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشند که در پی اجرای آنها تلاش کنند در این خصوص به شرایط مطلوبی دست یابیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما از این نوع برنامه‌ها استقبال می‌کنیم اما این اظهار نظر را که در شرایط کنونی پایتخت از وضعیت مطلوبی در خصوص کنترل آسیب‌های اجتماعی برخوردار باشد را به هیچ وجه قبول نداریم.

سخنگوی فراکسیون آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون وضعیت کودکان کار به ویژه کودکان خیابانی در تهران مشمئزکننده است همچنین متاسفانه نحوه کنترل آسیب‌های اجتماعی که پنهان بوده همچون طلاق و زنان سرپرست خانوار نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست و می‌طلبد هم مجلس و هم دولت برای کاهش این آسیب‌ها تدبیر اساسی بیندیشیم چرا که وضعیت کنونی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خطرناک است.

انتهای پیام

کد خبر 6121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =