کد خبر 6273
۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

منتظری:

تشکیل ستاد ملی جمعیت موجب تکثر سازمان‌ها در کشور می‌شود

تشکیل ستاد ملی جمعیت موجب تکثر سازمان‌ها در کشور می‌شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تشکیل ستاد ملی جمعیت موجب تکثر سازمان‌ها در کشور می‌شود، گفت: ما در کشور به قدر کافی با تکثر در این حوزه مواجهیم و سازمان‌های متولی حوزه جمعیت هم در کشور کم نیستند.

به گزارش نمایندگان ما، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به درخواست جمعی از مردم برای تشکیل ستاد ملی جمعیت در سامانه فارس من گفت: در اینکه وضعیت جمعیت در کشور باید رصد شود تردیدی وجود ندارد، اما در مورد ساختار آن باید فکر کرد.

وی افزود: ما در حال حاضر در حوزه جمعیت ساختار کم نداریم، دستگاه‌های فراوانی در حوزه جمعیت متولی امور هستند و لذا می‌شود این مسئولیت را به یکی از این سازمان‌ها سپرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: تشکیل ستادهای متعدد تکثر ایجاد می‌کند و ما امروز به اندازه کافی در این حوزه تکثر داریم.

منتظری خاطرنشان کرد: در حوزه جمعیت نمی‌شود شتابزده تصمیم گرفت، اگر هر یک از دستگاه‌ها به وظیفه خود در حوزه جمعیت به درستی عمل کنند، مشکل حل می‌شود.

وی افزود: ما قانون جوانی جمعیت را در مجلس تصویب کرده‌ایم و این قانون ابلاغ شده و لازم و ضروری است که هر یک از دستگاه‌ها مسئولیت خود را در ارتباط با این موضوع انجام دهد.

انتهای پیام

کد خبر 6273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =