کد خبر 6378
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

بیگی نژاد:

جهان‌بینی امام در همه زمینه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ از اسلام نشأت گرفته است

جهان‌بینی امام در همه زمینه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ از اسلام نشأت گرفته است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان‌بینی امام در همه زمینه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ در اسلام عملی خلاصه شده است.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نمایندگان ما، با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال امام راحل گفت: مردم به شخصیت صادقانه شناخته شده در کردار و رفتار و گفتار امام اعتماد کردند.

نماینده مردم ملایر در خصوص جهان بینی امام (ره) ادامه داد: جهان‌بینی امام در همه زمینه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ در اسلام عملی خلاصه شده است.
وی درباره لزوم توجه مسئولان جمهوری اسلامی به این شاخصه در جهان بینی امام افزود: در حاکمیت جمهوری اسلامی نیز مسئولین برای اساس ویژگی های خودشان انتخاب می شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان درباره اهمیت شناخت در انتخاب مسئولان از سوی مردم تصریح کرد: فرد انتخاب شده در منصب ریاست جمهور، نماینده مجلس، شورای شهر و یا هر مسئول  دیگری نیز با ویژگی های خودشان انتخاب می شوند و روحیات قبلی خود را کنار نمی گذارد. پس باید ویژگی های فرد مسئول قبل از انتخاب در نظر گرفته شود. چرا که هر مسئولی تبلور جمهوری اسلامی ایران است. مردم باید در انتخاب خود دقت کافی مبذول دارند.

انتهای پیام

کد خبر 6378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =