کد خبر 6530
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

سیاهکلی:

دولت در تعیین حقوق بازنشستگان نباید مصوبه سازمان تامین اجتماعی را تغییر می داد

دولت در تعیین حقوق بازنشستگان نباید مصوبه سازمان تامین اجتماعی را تغییر می داد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: دولت در تعیین حقوق بازنشستگان نباید مصوبه سازمان تامین اجتماعی را تغییر می داد بلکه دولت می تواند مصوبه را تائید یا رد کند اما تغییر در مصوبه کار قانونی نیست لذا از معاون اول رئیس جمهور می خواهیم تا در این مورد تجدیدنظر کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، لطف اله سیاه کلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو، گفت: استان قزوین یکی از استان های مهم در تولید گندم در کشور است و در این فصل گندم در حال دانه بندی است لذا قطع برق چاه های کشاورزی ضرر جبران ناپذیری به کشاورزی کشور وارد می کند لذا دستور فرمایید حداقل تا ۲۰ روز آینده برق چاه های کشاورزی قطع نشود.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو، ادامه داد: وضعیت نیروگاه شهید رجایی قزوین خوب نیست، این سوختی که در نیروگاه شهید رجایی مصرف می شود نه تنها آلودگی شدید در منطقه ایجاد کرده و مردم به شدت معترض هستند بلکه با این روش در آینده نزدیک نیروگاه از مدار خارج خواهد شد.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، افزود: دستور جنابعالی در خصوص جابه جایی عوارض شهر مهرگان هنوز اجرایی نشده است و ظاهرا معاونت مربوطه مانع از اجرایی شدن این اقدام شده است لذا مردم منتظر اجرایی شدن دستور جنابعالی هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به دولت، گفت: دولت در تعیین حقوق بازنشستگان نباید مصوبه سازمان تامین اجتماعی را تغییر می داد بلکه دولت می تواند مصوبه را تائید یا رد کند اما تغییر در مصوبه کار قانونی نیست لذا از معاون اول رئیس جمهور می خواهیم تا در این مورد تجدیدنظر کند.

سیاهکلی ادامه داد: هیات دولت بحث تبدیل وضعیت کارکنان خود را در اولویت کاری خود قرار دهد و به این معضل برای همیشه خاتمه دهد تا کارکنان شریف دولت از نگرانی نجات یافته و تبدیل وضعیت آن ها قطعی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس خاطرنشان کرد: اقدام اقتصادی دولت نشان از شجاعت و دلسوزی دولت دارد و همگان از این اقدام دولت تشکر می کنیم اما دهک بندی خانواده ها مورد نقد است، بسیاری از مردم به ما مراجعه می کنند و دلایل دهک بندی را نمی دانند و رتبه ای که برای آن ها مشخص شده را قبول ندارند لذا از دولت انتظار داریم به این موضوع با دقت نظر رسیدگی کند.

انتهای پیام

کد خبر 6530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =