کد خبر 6536
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

سعادتی:

دولت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را برای اجرای سریعتر ارائه کند

دولت لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان را برای اجرای سریعتر ارائه کند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام همسان سازی حقوق بازنشستگان باید هرچه سریع‌تر اجرا شود به همین دلیل دولت باید لایحه مورد نیاز را ارائه کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی به دلیل بی‌توجهی به مسائل حوزه راه و شهرسازی و راهداری بابل، گفت:  بحران بسیار جدی است و شاهد تصادفات شدیدی در جاده‌ها هستیم و مدیران استانی نیز ضعف‌هایی دارند. از وزیر راه و شهرسازی دعوت می‌کنم تا در شهرستان بابل حاضر شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور، عنوان کرد: به دلیل ضعف در تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد دوگانه در برخوردها، عدم تجربه کافی، صادق نبودن در وعده‌هاو بلاتکلیفی مسئولین استان مازندران تذکر می‌دهم ...

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: نظام همسان سازی حقوق بازنشستگان باید هرچه سریع‌تر اجرا شود به همین دلیل دولت باید لایحه مورد نیاز را ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه مرغداری‌ها در حال انجام تخلفات گسترده‌ای هستند و نظارتی بر روی عملکرد آنها وجود ندارد، عنوان کرد: ۷۰ الی ۸۰ درصد مرغداری‌های کشور در حال نابودی جوجه‌ها هستند، وزارت جهاد کشاورزی باید هرچه‌سریع‌تر نظارت‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 6536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =