کد خبر 6805
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

سلیمی:

قیمت داروهای بیماران خاص باید براساس قیمت های شهریور ۱۴۰۰ عرضه شود

قیمت داروهای بیماران خاص باید براساس قیمت های شهریور ۱۴۰۰ عرضه شود

نماینده مردم محلات در مجلس ضمن انتقاد از افزایش قیمت داروهای بیماران خاص از وزیر بهداشت خواست تا براساس قانون که قرار بود قیمت این داروها براساس قیمت های شهریور ۱۴۰۰ عرضه شود، این مسیر را به ریل قانونی خود بازگرداند.

 به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران در تذکر به وزیر بهداشت و درمان گفت: داروهای بیماران خاص به شدت افزایش یافته است و خانواده این بیماران توان پرداخت هزینه های این بخش را ندارند و این در حالی است که طبق قانون قرار بود قیمت این داروها برابر با شهریور ۱۴۰۰ عرضه شود، بنابراین وزیر باید این مسیر را به ریل قانونی خود باز گرداند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: به داد دامداران و مرغداران برسید، اگر این مسیر تداوم یابد حتماً آنها دچار آسیب می شوند، آنهم در شرایطی که توان تامین خوراک دام و طیور خود را نیز ندارند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در تذکری به وزیر نیرو تصریح کرد:  اگر برق صنایع قطع شود، باید طبق قانون مابه التفاوت آن به صنعت پرداخت شود، امروز چه کسی آسیب ناشی از قطع برق را برای آنها جبران می کند؟

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش و معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری گفت: چه زمان رتبه بندی فرهنگیان قرار است اجرا شود، امروز پرداخت بازنشستگان محل ایراد و انتقادات بسیاری است، بنابراین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید در این خصوص تدبیری بیاندیشند. ضمن اینکه گرانی مردم را به رنج انداخته که می طلبد دراین زمینه چاره اندیشی شود.

سلیمی تصریح کرد: در مورد مصوبات سفر رئیس جمهور که باید عادلانه باشد، برخی گزارش ها بیانگر افزایش تعداد مصوبات برخی استان ها نسبت به سایر استان ها بوده است.

انتهای پیام

کد خبر 6805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =