کد خبر 7037
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

آقاجری:

انتصاب مدیران پروازی در مجموعه های پتروشیمی را خاتمه دهید

انتصاب مدیران پروازی در مجموعه های پتروشیمی را خاتمه دهید

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس از انتصاب مدیران پروازی در مجموعه های پتروشیمی حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

به گزارش نمایندگان ما، حبیب آقاجری در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور تا کی باید شاهد انتخاب مدیران پروازی برای پتروشیمی های حوزه انتخابیه باشیم، در حالی که ممنوعیت چنین انتصاباتی را لحاظ کرده اید و مدیران بومی متخصص در این زمینه دارید.

وی ادامه داد: گرانی مواد خوراکی و عدم نظارت به قیمت ها، فشار بسیاری به مردم وارد می کند، نسبت به کنترل قیمت ها اقدام شود. همچنین وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم راه اندازی قطار ماهشهر با وجود داشتن بهترین ایستگاه، توضیح دهد. از سوی دیگر شاهد تصادفات هفتگی در جاده های حوزه انتخابیه هستیم و بنده به مدت دو سال منتظر چهاربانده شدن آنها هستیم، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: مردم این منطقه با مشکل جدی آب شرب و کشاورزی مواجهند و تا دیر نشده فکری به حال مردم کنید. همچنین از وزیر جهاد کشاورزی می خواهم اسکله نیمه کاره حوزه انتخابیه را تکمیل کند، چرا که به دلیل نبود موج شکن و روشنایی لازم، ماهیگیران در رنج هستند، از این رو می خواهیم با تخصیص بودجه نسبت به تکمیل این اسکله اقدام شود.

انتهای پیام

کد خبر 7037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =