کد خبر 7144
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

باقری بنابی:

نباید سرنوشت اقتصاد کشور را به برجام گره زد/ برجام مرده است

نباید سرنوشت اقتصاد کشور را به برجام گره زد/ برجام مرده است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نباید سرنوشت کشور را به برجام گره زد چرا که روز به روز بر روی معیشت مردم تأثیر می‌گذارد و باید گفت که برجام مرده است، لذا باید فکری برای جایگزینی حل مشکلات مردم از سوی مسئولین صورت گیرد.

به گزارش نمایندگان ما، حجت الاسلام محمد باقری بنابی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه همه ارگان‌ها باید نسبت به فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه ارباب رجوع را درک کنند و هرچه در توان دارند رضایت آنها را جلب نمایند؛ افزود: روزانه حدود ۳ هزار نفر در سطح شهرستان به ادارات و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و مردم غالباً از نحوه برخورد و رسیدگی به امورات خود در ادارات گله مند هستند که باید تلاش کنیم این نارضایتی را در ادارات به صفر برسانیم.

وی برجام را سایه‌ای بزرگ بر روی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: نباید سرنوشت کشور را به برجام گره زد چرا که روز به روز بر روی معیشت مردم تأثیر می‌گذارد و باید گفت که برجام مرده است؛ لذا باید فکری برای جایگزینی حل مشکلات مردم از سوی مسئولین صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره) در مورد تصویب لایحه کاپیتولاسیون که فرمودند «آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر و شوروی از هر دو بدتر»؛ گفت: همان طوری که امام راحل (ره) فرمودند، نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و باید برای مذاکرات تیم قوی تشکیل داد تا تمامی بندهای برجام به نفع کشور و مردم باشد.

باقری بنابی در خاتمه با اشاره به هماهنگی‌های بالا بین قوای سه گانه کشور تصریح کرد: با اتحاد قوای سه گانه و اتخاذ استراتژی‌های لازم باید از نظر بین المللی پیشرفت کنیم و نباید بحث مذاکرات بر وضعیت اقتصادی مردم سایه بیفکند.

انتهای پیام

کد خبر 7144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =