کد خبر 7532
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

چنارانی:

وضعیت توزیع گازوئیل برای کامیون داران اسفناک است/ ضرورت رسیدگی توسط وزارت نفت

وضعیت توزیع گازوئیل برای کامیون داران اسفناک است/ ضرورت رسیدگی توسط وزارت نفت

نماینده مردم نیشابور در مجلس از وضعیت اسفناک توزیع گازوئیل برای کامیون داران انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع توسط وزارت نفت شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه، ۲ مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت روز مباهله و تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل استان فارس، گفت: به نمایندگی از رانندگان و کامیون داران مظلوم کشور و شهر نیشابور به وزارت نیرو تذکر می دهم، متاسفانه وضعیت توزیع گازوئیل اسفناک است و باید به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رانندگان علاوه بر تحمل سختی ناوگان فرسوده باید به سختی دنبال تهیه گازوئیل باشند؛ متاسفانه این سوخت به طرق مختلف قاچاق می شود و نظارتی نیز در سطح جایگاه های کشور وجود ندارد. بیشتر جایگاه ها توزیع سوخت آزاد را متوقف کرده و وزارت نفت نیز کارت های سوخت آزاد را جمع آوری کرده است و نمایندگان مجبور هستند برای به دست آوردن سوخت هزینه های گزافی را به دلالان پرداخت کنند لذا از وزیر مربوطه می خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام

کد خبر 7532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =