کد خبر 7538
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

گزارش اختصاصی؛

کدخدایی؛ از تحصیل در انگلستان تا شکایت از نیروهای انقلابی!

کدخدایی؛ از تحصیل در انگلستان تا شکایت از نیروهای انقلابی!

این روزها انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان به موعد خود نزدیک می‌شود و قرار است سه نفر به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان از میان ۶ گزینه پیشنهادی، با نظر و رأی نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که در این میان نام سخنگوی سابق شورای نگهبان نیز به چشم می‌خورد.  

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: این روزها انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان به موعد خود نزدیک می‌شود و قرار است سه نفر به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان از میان ۶ گزینه پیشنهادی، با نظر و رأی نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند که در این میان نام سخنگوی سابق شورای نگهبان نیز به چشم می‌خورد.  

در همین راستا رضا نیلی کارشناس مسائل سیاسی و فعال رسانه طی مطلبی در صفحه شخصی خود از هزینه سازی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان پرده برداشته و تصریح کرده است که "به سخنگوی سابق شورای نگهبان -که این روزها در مجلس مشغول رایزنی برای کسب رأی است- یادآور می‌شوم؛ انجام شکایت‌های واهی و اتهام زدن به فعالان رسانه‌ای جریان انقلاب که نهایتا منجر به صدور حکم منع تعقیب و هزینه‌سازی حیثیتی برای شورای محترم نگهبان شد را در کارنامه خود فراموش نکند! "

کدخدایی؛ از تحصیل در انگلستان تا شکایت از نیروهای انقلابی

شایان ذکر است، عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان دانش‌آموخته دانشگاه هال انگلیس بوده و پس از آن از انگلستان به ایران بازگشت.  

گفتنی است وی نزد ناظران سیاسی، چهره‌ای نزدیک به خانواده لاریجانی به ویژه علی لاریجانی کاندیدای پرحاشیه و ردصلاحیت شده ریاست جمهوری می‌باشد که مواضع او طی سال‌های اخیر علی الخصوص در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری موید این مطلب است.  

انتهای پیام

کد خبر 7538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =