کد خبر 8030
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

نخعی در گفت‌وگو با نمایندگان مطرح کرد

اقتدار نیروهای ایرانی مانع تعدی به حقوق ملت/ در صورت ارتکاب اشتباه، پاسخ جدی‌تر است

اقتدار نیروهای ایرانی مانع تعدی به حقوق ملت/ در صورت ارتکاب اشتباه، پاسخ جدی‌تر است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بازپس گیری نفت ایران در آب‌های بین‌المللی نشانه اقتدار، مانعی برای تعدی به حقوق ملت و حاوی پیامی برای دشمنان است که در صورت ارتکاب اشتباه، پاسخ نیروهای ایرانی جدی‌تر و بزرگ‌تر خواهد بود.

مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به نمایندگان ما، اظهار داشت: امروز نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به سطحی از آمادگی و اقتدار رسیدند که اجازه نمی‌دهند حق و حقوق و منافع ملت و کشور ضایع شود و هر گونه تعدی را بلافاصله جبران می‌کنند.

وی افزود: در موضوع سرقت نفت ایران، دشمن قصد تعرض داشته است که نیروهای نظامی کشور با قدرت تمام اجازه ندادند به حقوق ملت ایران  تعدی و پایمال شود و آن را بازپس گرفتند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس اضافه کرد که نیروهای ایرانی در آب‌های بین‌المللی به داد  کشورهایی که درخواست کمک کرده‌اند رسیده‌اند و این نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نخعی اقدامات نیروهای نظامی کشور به ویژه در مقابله با تجاوزگری را ناشی از اقتدار ایران عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اعم از انرژی یا دیگر حوزه‌ها، این اقتدار را دارد که اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از حقوق و منافع ملت ایران ضایع شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اقتدار ایران در آب‌های بین‌المللی را پیامی برای دشمنان دانست که دست از پا خطا نکنند و اگر بخواهند چنین اشتباهاتی  را مرتکب شوند،  پاسخ جمهوری اسلامی ایران جدی‌تر و محکم‌تر و بزرگ تر از این خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 8030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =