کد خبر 8069
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

مربیان پیش دبستانی تعیین تکلیف شوند

مربیان پیش دبستانی تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف مربیان پیش دبستان و نیروهای قراداد کار معین اقدام کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی  در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: ابتدا برخورد دوگانه دولت های غربی و اروپایی را با ترور انسان های وارسته و الهی همچون حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده و سایر شهدای ترور را با ترور انسانی شیطانی همچون سلمان رشدی محکوم می‌کنم.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل صادره از آموزش و پرورش تعدادی از جوانان تحت عنوان مربیان پیش دبستانی جذب ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها شده اند، البته آن تعدادی که قبل از سال ۹۱ جذب شده اند، ساماندهی شده، اما آن تعداد که بعد از سال ۹۲ جذب شدند، همچنان بلاتکلیف هستند. اخیراً به جای ساماندهی آنها، قراردادهای کار معین را به قراردادهای همکار تبدیل کرده اند که موجب بی انگیزگی و دلسردی آنها شده است،

فرزانه گفت: انتظار می رود آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی آنها تحت عنوان خرید خدمات با قید فوریت اقدام کند و از صدور دستورالعمل های هزینه ای و مالی و دارای تبعات اجتماعی اجتناب نمایند.

انتهای پیام

کد خبر 8069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاده دهکردی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    2 0
    بنده و ۵۰۰نفراز مشمولان قانون تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی مجلس، جامانده آیم و هنوز استخدام و ساماندهی نشده‌ایم آموزش و پرورش کل استان چهارمحال و بختیاری ۷ساله که بلاتکلیفمان گذاشته وچشم انتظار لطفا کمکمان کنید امسال آخرین فرصته ما خواهان معرفی نامه جهت گذراندن دوره مهارت آموزی و اخذ کد پرسنلی هستیم