کد خبر 8313
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

قادری:

همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام نگذاشته‌ایم/ بدون احیای برجام هم ضرر نمی‌کنیم

همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام نگذاشته‌ایم/ بدون احیای برجام هم ضرر نمی‌کنیم

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: دیپلماسی دولت سیزدهم در عین حال که در مذاکرات پیگیر احیای برجام است، اما همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام نگذاشته است.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، گفت: روند دیپلماسی دولت سیزدهم در یک سال اخیر معقول و منطقی بوده و به تداوم مذاکرات با قاطعیت و به پشتوانه مصوبه مجلس پیش رفت.

وی افزود: دیپلماسی دولت سیزدهم در عین حال که  پیگیر احیای برجام است، اما همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام نگذاشته است. در شرایطی هستیم که اگر نیز احیا نشود، ضرر نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در شرایطی قرار داریم که حتی اگر برجام احیا نشود،   ضرر نمی‌کنیم. زیرا اهرم‌ها و ابزارهایی در اختیار داریم که می‌توانیم آنها را استفاده کنیم.

قادری ادامه داد:دنیا به گونه‌ای تغییر کرده که طرف‌های مذاکره‌کننده مثل گذشته مبسوط الید نیستند که بتوانند علیه ایران اقدامی انجام دهند در عین حال ایران نیز دست بسته نیست که نتواند از منافع خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه شرایط نسبت به گذشته کاملآ تغییر کرده است، افزود: رویه دولت و کشور این است که با تعامل با دنیا اهداف خود را پیش ببرد در عین حال تسلیم زورگویی‌ها و گردن کلفتی برخی جریان‌ها نخواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 8313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =