کد خبر 8686
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

یادداشت؛

در پس پرده اتهام زنی های محمد صفایی نماینده گناباد به ساداتی نژاد چیست؟

در پس پرده اتهام زنی های محمد صفایی نماینده گناباد به ساداتی نژاد چیست؟

در گناباد او را به کنایه «سوپر انقلابی» می دانند که در لباس میش و به نام مردم و ولایت اما به کام خود و خانواده منافعش را محقق می کند. آری منظورم محمد صفایی دلوئی نماینده مردم شریف گناباد در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش نمایندگان ما، سید محمد مسعودی علوی فعال رسانه در یادداشتی با عنوان در پس پرده اتهام زنی های محمد صفایی نماینده گناباد به دکتر ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی چیست؟ نوشت:

از رانتخواری و فساد نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی چه چیزی می دانید؟

در گناباد او را به کنایه «سوپر انقلابی» می دانند که در لباس میش و به نام مردم و ولایت اما به کام خود و خانواده منافعش را محقق می کند. آری منظورم محمد صفایی دلوئی نماینده مردم شریف گناباد در مجلس شورای اسلامی است.

مدتیست که همه هم و غمش را به اتهام زنی و افترا علیه  ساداتی نژاد متمرکز کرده است. اما واقعیت ماجرا چیست.!؟   و چه چیزی در پشت این جنجال افرینی ها قرار دارد.؟

حسین صفایی برادر محمد صفایی نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی است. حسین سال ها در رده های مدیریت ارشد در وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار بوده است. از جمله مسئولیت های حسین صفایی برادر محمد صفایی نماینده گناباد در مجلس، مدیر عاملی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، معاون حقوقی وزیر جهاد کشاورزی و ... بوده است. محمود حجتی وزیر اصلاح طلب دولت تدبیر و امید در تاریخ ۲۰ / ۰۷ / ۱۳۹۲ در حکمی، حسین صفایی را به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور انتخاب می کند.

آری حسین صفایی یکی از مدیران قدیمی وزارت جهاد کشاورزی است و چون ساداتی نژاد در این دوره به جاه طلبی ها و منفعت طلبی های محمد صفایی نماینده گناباد برای دادن پست عالی به برادرش در وزارتخانه وقعی ننهاد و باج نداد اینگونه هدف موجی از اتهام زنی ها و گزافه گویی های محمد صفایی قرار گرفت.

جالب است بدانید محمد صفایی تنها با کسب ۶۸۵۵ رای (تاکید میکنم تنها شش هزار و شتصد و پنجاه و پنج رای) توانست به عنوان نماینده دوره یازدهم مردم گناباد و بجستان به مجلس راه یابد. شاید سزاوار چنین باشد که به اندازه کوپن و سبد رایش تهمت و افترا بزند.

مختصری از برادر نماینده گناباد براتون سخن گفتم حال فقط یک نمونه از فسادهای شخص محمد صفایی نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی را براتون می گویم و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل: 

ناکامی نماینده گناباد پس از افشاگری فعال رسانه ای به نام عبدالله عبدی (عبدی مدیا)

در تاریخ  ۲۰ / ۰۲ / ۱۴۰۱ محمد صفایی نماینده مردم شریف گناباد و بجستان با ارسال نامه ای با سربرگ مجلس شورای اسلامی به شماره ۱۰۲۹۴۹۰ برای غفاری معاون برنامه ریزی و بودجه وزارت راه و شهرسازی برای یک شرکت کاغذی (شرکتی که وجود خارجی ندارد و فقط روی کاغذ است) به نام «ایرلاین طوبی» درخواست حدود ۳۵۰ میلیارد وام می کند.   

غفاری نیز در پاسخ به نامه محمد صفایی در تاریخ ۲۶ / ۰۲ / ۱۴۰۱ در نامه ای به شماره ۸۲۰/ ۲۶۷۷۴  برای اقای محمدی بخش معاون محترم وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می نویسد: 

پیوست به نامه شماره ۱۰۲۹۴۹ مورخ ۲۰ / ۰۲ / ۱۴۰۱ جناب صفایی دلویی نماینده محترم گناباد و بجستان در خصوص بهره مندی شرکت ایرلاین طوبی از محل تسهیلات ... دستور فرمایید با قید فوریت ...

اما نکته اصلی و مهم که درباره محمد صفایی افشاگری می کند پاسخ محمدی بخش معاون محترم وزیر و ریئس سازمان هواپیمایی کشوری به شماره ۲۴۱۲۰۱۱۰۱۹۵ در تاریخ ۰۸ / ۰۳ / ۱۴۰۱ به نامه درخواست غفاری معاون برنامه ریزی و بودجه وزارت راه و شهرسازی است که چنین می نویسد:

جناب اقای غفاری  

معاون محترم برنامه ریزی و ... 

موضوع: شرکت طوبی 

با احترام، بازگشت به نامه شماره ۸۲۰ / ۲۶۷۷۴ مورخ ۲۶ / ۰۲  / ۱۴۰۱ با موضوع نامه آقای صفایی نماینده محترم مردم شریف گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی جهت بهره مندی «شرکت ایرلاین طوبی» از محل تسهیلات  بند ... به استحضار می رساند حسب بررسی های بعمل آمده، شرکت مزبور هیچ مجوزی جهت تاسیس شرکت هواپیمایی از این سازمان دریافت نکرده است و هیچ سابقه ای از درخواست این شرکت  نیز در زمینه مورد اشاره نزد این سازمان ثبت نشده است و ... 

محمد صفایی سوپر انقلابی اگر افشاگری های فردی به نام عبدی مدیا درباره تلاش و رانت حضرت عالی نبود بدون تردید از وام ۳۵۰ میلیارد تومانی به اسم و پوشش سرمایه گذاری و واردات هواپیما به نام ایرلاین اختصاصی موهوم به نام طوبی سوء استفاده می کردید که با پیگیری نهادهای نظارتی و دقت سازمان هواپیمایی کشور از وقوع این فساد جلوگیری شد... 

صفایی شما نام این کار را که به نام یک شرکت جعلی صدها میلیارد وام کم بهره بگیرید چی میزارین!؟

محمد صفایی نماینده مردم شریف گناباد و بجستان... گفته می شود گناباد به عنوان قطب و مرکز تولید سماق در ایران است پس بروید سماق بمکید و دست از اتهام زنی علیه فرزند برومند استان کاشان بردارید که :

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست /// عرض خود می بری و زحمت ما می داری 

پاسخ به این سوالات را به مخاطب می سپارم که رطب خورده می تواند منع رطب کند!؟ ایا با توجه اسناد منتشر شده می توانیم به سخنان فردی مانند محمد صفایی اعتماد کرد و او را انسانی پاکدست و سالم دانست.!؟ آیا اتهاماتی که به ساداتی نژاد زده است از روی دلسوزی است یا بدان علت است که منافعش محقق نشده است و وزیر محترم جهاد کشاورزی به او باج نداده است.!؟

با توجه به موارد اندکی که ذکر شد به نظر شما هدف از اتهام زنی ها و جنجال افرینی های نماینده محترم گناباد علیه وزیر محترم کشاورزی چیست.؟

انتهای پیام

کد خبر 8686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حجت سالاری مندی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    6 0
    شماهم الکی وبدون مدرک وازروی هوابه خادم ملت. اقای صفایی اتهام میزنی بگوچی بهت رشوه دادن که اینتورخودسر اراجیف تحویل میدی
  • محمد رفیعی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    3 0
    سلام علیکم چراالان که تقدیرایشان رادربستربیماری قرارداده وبرادرشان هم ازنظرروحی پاسخ شما ندادند مانند. ژیانی ویابشکه ای درسرازیری رووسرعت گرفتی ومطمئن باش ایشان ایثارگرومانندهمه ایثارگران حق دارندگردن همه ایرانیان وتهمت ها اگراثبات نشود جامعه ایثارگری تامجلس خواهدامدودفاع خواهدکردواگرراست میگویی فاتحه این نظام رابایدخواند وسلاک
  • رسولی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    برادر این نماینده آقای حسین صفایی در سال 96 از وزارت جهاد خارج شده و جانشین ایشان نیز مشخص است. اما آقای محمد صفایی در سال 98 وارد مجلس شده و دولت بعدی در سال 1400 بر سر کار آمده چطور می شود به طبق این نوشته ایشان پس از چند سال برای دادن پست عالی به برادرش در وزارتخانه تلاش می کند؟؟!!! لطفا به اسنم حمایت از ساداتی نژاد چرت و پرت نبافید...