کد خبر 8967
۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

گزارش اختصاصی؛

قلب واقعیت؛ بازهم پای یک رسانه اصلاح‌طلب در میان است!

قلب واقعیت؛ بازهم پای یک رسانه اصلاح‌طلب در میان است!

روزنامه هم‌میهن از رسانه‌های اصلاح‌طلب با انتشار تصویر یک لبخند از وزیر ارتباطات و در ادامه ارتباط دادن محدودیتهای اینترنتی اخیر به وزیر و لبخند او علی رغم توضیحات واضح درباره این موضوع، سعی در قلب واقعیت و وارونه جلوه دادن اخبار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما: روزنامه هم‌میهن از رسانه‌های اصلاح‌طلب با انتشار تصویر یک لبخند از وزیر ارتباطات و در ادامه ارتباط دادن محدودیتهای اینترنتی اخیر به وزیر و لبخند او علی رغم توضیحات واضح درباره این موضوع، سعی در قلب واقعیت و وارونه جلوه دادن اخبار دارد.

در حالی‌که وزیر ارتباطات در حیاط دولت صراحتا گفت که "وزارت ارتباطات مرجع تصمیم‌گیری درباره فیلترینگ و اعمال محدودیت‌ها در مواقع بحرانی نیست" اما روزنامه هم‌میهن با انتشار تصویر خندان وزیر، حرف از بستن و خندیدن می‌زند!

این رسانه اصلاح‌طلب که شهامت پرداختن به موضوع محدودیت‌های اینترنت در مواقع بحرانی توسط نهادهای امنیتی را ندارد، برای همراهی با اغتشاشگران و آب ریختن به آسیاب دشمن، سعی در مقصر جلوه دادن وزارت ارتباطات در این ماجرا دارد.

از سوی دیگر درحالی‌که حرف از فیلترینگ احتمالی اینستاگرام و واتس‌آپ مطرح شده، وزیر ارتباطات صراحتا در این باره توضیح داد که "این امر در اختیار کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است و وزارت ارتباطات یک رای از ۱۳ رای را در اختیار دارد. "

گواه این مدعا فیلتر شدن تلگرام در دوره‌های قبلی است اما اکنون چه شده که آن روزها مسئولیت فیلترینگ بر عهده مراجعی هم‌چون کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه بود و امروز به یکباره از وزیر ارتباطات به عنوان حامی فیلترینگ نام برده می‌شود!

قلب واقعیت؛ بازهم پای یک رسانه اصلاح‌طلب در میان است!

دو روی سکه فیلتر اینستاگرام 

هرچند اینستاگرام در زمان فعالیت در ایران محدودیت‌های زیادی برای کاربرانش اعمال کرد و بسیاری از صفحات به جرم حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، حاج قاسم سلیمانی و ... مسدود شدند اما روی دیگر آن گره خوردن کسب و کار بسیاری از ایرانیان در این پلتفرم است و شتابزدگی در فیلتر آن می‌تواند چندین میلیون ایرانی را با مشکل مواجه کند.

اما فارغ از برخورد عجولانه و بدون تدبیر با چنین پلتفرم‌هایی، سوال پایانی اینکه رسانه‌های اصلاح‌طلبی که امروز سعی دارند وزیر ارتباطات را عامل فیلترینگ احتمالی اینستاگرام و ... معرفی نمایند، چرا در روزهایی که اینستاگرام صفحات حامی جمهوری اسلامی و حاج قاسم سلیمانی را محدود می‌کرد، سیاست سکوت را در پیش گرفته بودند!؟

به نظر می‌رسد رسانه‌هایی چون هم‌میهن با حضور چهره‌هایی نظیر احمد زیدآبادی و عباس عبدی، به جای صداقت با مخاطب، در پازل دشمن و ایادی آن گام برمی‌دارد.

انتهای پیام

کد خبر 8967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    سطح رفاه خانواده های مسؤلان بسیار بالا است
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    مسؤلان چون با تاجران و.ثروتمندان حشر نشر دارند نباید خودشان هم مثل آنها کنند آنها باید مثل مردم عوام زندگی کنند نه اینکه خانواده آنها سطح رفاه بالا داشته باشند
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    ببینید به بهانه حمایت از خودرو چقدر مثل ظالم به مردم ظلم میکنید