کد خبر 9108
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

توسلی:

تورم و گرانی و وضعیت مسکن و ده ها مشکل دیگر همه مطالبات به حق مردم است

 تورم و گرانی و وضعیت مسکن و ده ها مشکل دیگر همه مطالبات به حق مردم است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تورم و گرانی و وضعیت مسکن و ده ها مشکل دیگر همه مطالبات به حق مردم است. مردم نباید ناتوانی و قصور ما و کارگزاران کشور را به پای انقلاب بنویسند که هر آنچه از خیر و برکت است، از انقلاب است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، ۱۷ مهر ماه) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه متأسفانه آنچه که امروز در برخی شهرها، کوچه ها و خیابان ها دیده می شود، هیچ ارتباطی با فوت خانم مهسا امینی ندارد، خطاب به خانواده ها، جوانان و نوجوانان گفت: به عنوان نماینده مردم و به عنوان کسی که سابقه دیپلمات در کشورهای مختلف را دارم، صادقانه می گویم که تخریب اموال عمومی یا خصوصی در حقیقت آسیب زدن به اموال خودتان است.

وی بر همین اساس تصریح کرد: آمبولانسی در آتش می سوزد و در نقطه دیگری هموطن شما منتظر است تا بیماری به بیمارستان برسد و از مرگ نجات پیدا کند. مغازه ای می سوزد که صاحب آن همسایه، همکار و یا هموطن شما است و شما چه می دانید آن محل کسب و کار با چه مشقتی به دست آمده است و حتی سطل های زباله که در آتش می سوزد، شهرداری را در ارائه خدمات به شما دچار مشکل می کند.

نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان نشان داده ایم که در پیگیری مطالبات مردم ضمن احترام به مسئولان اجرایی و کمک به دولت، به دولت ها نمی اندیشیم بلکه به انقلاب و حکومت اسلامی توجه داریم، اظهار کرد: رأی اخیر به وزیر پیشنهادی نشان داد که مجلس مسائل کلان ملی را در نظر داشته و از این بابت از هوشیاری نمایندگان تشکر می کنم.

توسلی در ادامه خطاب به دولت و مسئولان اظهار کرد: راه نجات کشور و پیشرفت کشور بازگشت و عمل به شعارهای اولیه انقلاب و رفتار و گفتار و عملکرد و وصیت حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است. امامی که هرگز آلوده به دنیا نشد و الگوی ساده زیستی بود. امامی که فرمود من یک تار موی شما کوخ نشینان را به تمام کاخ نشینان ترجیح می دهم. امامی که با مردم صادق بود و در عین صداقت، صراحت داشت. ایشان در مقابل دشمنان قاطع و در مقابل مردم مهربان بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی مثل هر دستگاهی مصون از خطا و اشتباه نبوده و نیست، گفت: تشکیل دادسراهای نظامی و انتظامی نیز در همین راستا است اما کسانی که در مرزها مانع ورود تروریست ها به کشور می شوند و برخی هم جان خود را از دست می دهند نیز از کارکنان فراجا هستند؛ کسانی که جان خود را در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از دست می دهند نیز از نیروی انتظامی هستند، کسانی که در تأمین امنیت راه ها شبانه روز در تلاش هستند نیز بخشی از نیروی انتظامی هستند از این رو اینجانب هفته نیروی انتظامی را به این عزیزان و خانواده های آنها تبریک می گویم و از آنها می خواهم در برخورد با مردم رئوف و مهربان و در برخورد با اشرار قاطع باشید.

وی با اشاره به اینکه انباشت مطالبات مردم و عمل نکردن به تعهدات توسط همه دستگاه ها در قوای سه گانه و سایر نهادهای کشور به ایجاد زخم هایی منجر می شود و برخی دشمنان این کشور چون مگسانی روی این زخم ها می نشینند، اظهار کرد: کشوری مثل فرانسه که در برخورد با جلیقه زردها چشمان مردم را از حدقه در می آورد اکنون مدعی شده است.

توسلی ادامه داد: دولت و همه دستگاه ها و ما در مجلس وظیفه داریم چون دولت شهید رجایی برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم؛ تورم و گرانی و وضعیت مسکن و ده ها مشکل دیگر همه مطالبات به حق مردم است. مردم نباید ناتوانی و قصور ما و کارگزاران کشور را به پای انقلاب بنویسند که هر آنچه از خیر و برکت است، از انقلاب است و ناکارآمدی ها و کمبودها ناشی از قصور امثال بنده و بنده و سایر مسئولان است.

این عضو مجمع نمایندگان استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: اینکه بعد از ۷ ماه از سال هنوز اعتبارات لازم به استان ها ابلاغ نشده از جمله راه همدان-علیصدر باعث عزادار شدن هفتگی هموطنان هستیم. علیرغم دستور رئیس جمهور در جریان سفر به استان هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام

کد خبر 9108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =