کد خبر 9596
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

حاجی بابایی:

ملت ایران از برخی مسئولان به علت عملکرد ضعیف نقد دارد

ملت ایران از برخی مسئولان به علت عملکرد ضعیف نقد دارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رکن اصلی کشور برای حفظ نظام مردم هستند، گفت: مسئولان باید مردم را راضی کنند.

به گزارش نمایندگان ما، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روز جمعه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بوشهر بابیان اینکه ملتی که برای خدا قدم بردارد سختی‌ها بر او آسان می‌شود، اظهار کرد: ملت‌هایی که در راه خدا قدم برداشته‌اند به طور مداوم آزمایش می‌شوند، پس باید همیشه آماده ایثار و جانبازی در راه خدا باشند.

به گفته وی، اگر کسی بپندارد که تا دیروز انقلابی بوده و دیگر تکلیفش را انجام داده است اما امروز سکوت کند هیچ چیزی از انقلابی گری در دست ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران از دانش آموزان تا همه مسئولان یکپارچه پای کار انقلاب ایستاده و انقلابی هستند جز عده‌ای اندکی  که در هر فرصت دنبال مشکل آفرینی برای کشور و نظام هستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۳ سال انقلاب ایثار و مجاهدت و ایستادگی کرده اند، افزود: مردمبا نظام و انقلاب و شهدا و دین خود مشکلی ندارند ملت ایران از برخی مسئولان به علت عملکرد ضعیف نقد دارد اما در همه صحنه‌های انقلاب پای کشور ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه رکن اصلی کشور برای حفظ نظام مردم هستند، عنوان کرد: مسئولان باید مردم را راضی کنند و در بخش اشتغال و ازدواج جوانان به مشکلات رسیدگی کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نجات یک کشور فقط در آموزش و پرورش است، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کشور پرافتخار باشد باید به آموزش و پرورش برسیم و باید به شکلی عمل کرد که معلم گل سر سبد جامعه باشد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه اگر نظر رهبر انقلاب در آموزش و پرورش اجرا شود آسیبی به کشور نمی‌رسد، گفت: فرزندان ما سرمایه کشور هستند و آموزش و پرورش و معلم و دانش آموزان بالاترین سرمایه و در خدمت نظام هستند؛ دشمن با این جاها کار دارد با مدرسه و دانشگاه کار دارد باید این موضوع را درک کرد.

انتهای پیام

کد خبر 9596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =