کد خبر 9625
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

آزادی‌خواه:

انقلاب اسلامی اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم برگزار کرده است

انقلاب اسلامی اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم برگزار کرده است

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به دولت‌های آمریکا و فرانسه، گفت: آمریکا و فرانسه هم یکبار زیر بار رفراندوم بروند، ما که یکبار برادری خود را با ۹۸ درصد آرا به اثبات رساندیم، شما هم یکبار این کار را انجام دهید. انقلاب ما اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم گذاشت و مردم نظر دادند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) و در نطق میان دستور خود خطاب به جوانانی که به برخی از عملکردها معترض هستند، گفت: جوانان عزیز، دانشجویان و دانش آموزان؛  امروز برخی از مصادیق دوست و دشمن را تشریح می‌کنم، بشنوید و خود قضاوت کنید. اگر می‌خواهید بدانید دوست و دشمن کیست، زلزله رودبار منجیل در ۳۱ خرداد ۱۳۶۹ را با ۳۷ هزار نفر تلفات جانی یادآوری می‌کنم، از پدران خود بپرسید چه قشری به داد مردم رسید.

وی افزود: اگر خواستید نقش بسیج مخلص را بدانید، زلزله ۵ دی ۱۳۸۲ را با ۵۰ هزار کشته یادآور می‌شوم، از پدران خود بپرسید چه قشری به داد مردم رسید؛ سیل و زلزله و واکسن و اتفاقات دیگر.

نماینده مردم ملایر در  مجلس ادامه داد: اگر دشمن را می‌خواهید بشناسید، بشنوید از بمب گذاری ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ همزمان با رژه نیروهای نیروهای مسلح در مهاباد که ۱۲ نفر شهید شدند. فاجعه تیرماه ۱۳۵۸ مریوان و سر بریدن ۲۵ نفر از بومی‌های منطقه، محاصره سیروان سنندج در ۲۵ اسفند ۱۳۶۰ و شهادت اهالی مظلوم، انفجار بمب در میدان عشرت آباد تهران سال ۱۳۶۰ و اتفاقاتی نظیر آن در میدان امام (ره) در سال ۱۳۶۱، خیابان خیام در سال ۱۳۶۱، میدان راه آهن در سال ۱۳۶۳، خیابان ناصر خسرو در سال ۱۳۶۴ و ده‌ها انفجاری که گروهک منافقین در کمتر از ۱۱ ماه به عهده گرفت و ۴ هزار و ۵۸۳ نفر را به شهادت رساند.

آزادی خواه تصریح کرد: فوت مرحومه  مهسا امینی ما را داغدار کرد اما جوانان عزیز، شهادت آرمان علی وردی عزیز هم ما را داغدار کرد. شهادت علی نظری ملایری که دختر ۸ ماهه‌اش برای همیشه یتیم شد نیز ما را داغدار کرد. یتیم شدن آرتین ۴ ساله هم داغی سنگین بر دلمان نهاد.

نماینده مردم ملایر در  مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عده‌ای از رفراندوم دم می‌زنند، انقلاب ما اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم گذاشت و مردم نظر دادند؛ آمریکا و فرانسه  هم یکبار زیر بار رفراندوم بروند. ما که یکبار برادری خود را با ۹۸ درصد آرا به بالا به اثبات رساندیم، شما هم یکبار این کار را انجام دهید.

وی تصریح کرد: یتیم شدن آرتین ۴ ساله داغی سنگین بر دل ما است، شنیدید که پرستار آرتین گفت که "دست راستش را پانسمان کردم، دست دیگرش را هم سرم زدم، آرتین به گریه افتاد و صدا زد عمو حالا اشک‌های چشم مرا چه کسی پاک کند. مادرم که نیست، پدرم که نیست. "

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: پرستار آرتین از او پرسید،  فردا برایت چه هدیه‌ای بیاورم، آرتین یتیم شده با بغض در گلو صدا زد برایم یک ماشین پلیس بزرگ بیاور تا احساس آرامش امنیت کنم. لعنت بر ترور! لعنت بر تروریسم! نفرین و صدها نفرین بر حامیان تروریسم. هزاران لعن و عذاب بر آشوب و ناامنی و خشونت. لعنت بر منافقین. مرگ و نفرین بر آن دولتی که سیاستش استفاده ابزاری از زن است و گرفتن حق زندگی از مردم و سلب آزادی از انسان.  در نهایت سلام و درود خدا بر غرشگر شجاع و مبارز با ترور و تروریست، حاج قاسم سلیمانی.

انتهای پیام

کد خبر 9625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =