کد خبر 9714
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

کوچکی نژاد:

افزایش ۲۰۰ درصدی آب بهای کشاورزان ظلم است

 افزایش ۲۰۰ درصدی آب بهای کشاورزان ظلم است

نماینده مردم رشت نسبت به افزایش ۲۰۰ درصدی آب بهای کشاورزان انتقاد کرد که نایب رئیس مجلس قول مساعد برای پیگیری این موضوع داد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) و در تذکر شفاهی خود درخصوص افزایش قیمت آب بها گفت: اخیراً وزارت نیرو و مدیریت منابع آب کشور، آب بهای کشاورزان را از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هکتار به ۳ میلیون تومان افزایش داده است که افزایشی بیش از ۲۰۰ درصد است.

وی اظهار کرد: آنچنان که شاهد افزایش قیمت هستیم، شاهد افزایش تولید در محصول نیستیم، لذا این اقدام هزینه کاشت، داشت و برداشت را افزایش می دهد؛ در محاسبه ای که برای استان گیلان داشتم، آنها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از این راه کسب می کنند که در بودجه و درآمدها دیده نشده و سعی می کنند در پاداش ها و حقوق های خودشان ببینند که این نوع افزایش ظلم به مردم و کشاورزان است.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: چندین نماینده در مورد موضوع آب بها تذکر داده اند، لذا این موضوع باید پیگیری شود.

انتهای پیام

کد خبر 9714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =