کد خبر 9801
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

عباس زاده مشکینی:

دولت ابهامات بحث تجمع و اعتراض قانونی را رفع کند

دولت ابهامات بحث تجمع و اعتراض قانونی را رفع کند

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با توجه به اینکه بحث تجمع و اعتراض قانونی دارای آیین‌نامه اجرایی مصوب است لذا لازم است ابهامات این بحث رفع شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) و در تذکر شفاهی خود گفت: دولت و مجلس باید ناظر بر اهم مسائل کشور باشند، امروز در کشور شاهد تحرکاتی هستیم که دشمن هم وقیحانه و حریصانه و ناشیانه می‌خواهد سوار بر این امواج شده و به زعم خود ماهی مقصود خود را بگیرد.

وی ادامه داد: اما ما در پاسخ به این تحرکات بلافاصله موضع می‌گیریم که خط اغتشاش و تخریب و اعتراض منطقی و مسالمت آمیز باید پررنگ شود و اجازه سوء استفاده به دشمنان و بدخواهان داده نشود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: سوال این است واقعا این مسیر قانونی، طرح نقد و اعتراض منطقی کجاست و چه میزان هموار و فرصت‌محور است. تکلیف بحث تجمع و اعتراض قانونی در آیین‌نامه اجرایی مصوب ۳۰/۳/۶۱ که توسط نخست‌وزیر وقت ابلاغ شده است دارای ضعف و ابهاماتی است که آن را از قابلیت اجرایی و انتفاع می‌اندازد. هیأت وزیران محترم دولت روحانی در سال ۹۷ آیین‌نامه اجرایی جدیدی ابلاغ کرده است که متأسفانه رفع ابهام نکرده بلکه ابهامات را افزوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: بلافاصله بعد از یک ماه برای جبران آن مصوبه دیگری داده است که آن هم مشکل را حل نکرده است.

انتهای پیام

کد خبر 9801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =