کد خبر 9881
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

نقدعلی:

قوه قضاییه با اغتشاشگرانی که مانع کسب بازاریان می‌شوند برخورد ویژه کند

قوه قضاییه با اغتشاشگرانی که مانع کسب بازاریان می‌شوند برخورد ویژه کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: مجلس و قوه قضائیه باید در حمایت از کاسبان که به دفاع از نظام و اقتدار مملکت مقابل اغتشاشگران ایستاده‌اند، با افرادی که سعی کردند کسب و کار آنها را تعطیل کنند، به طور ویژه برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه) و در تذکر شفاهی خود گفت: جمع کثیری از مردم اثبات کرده‌اند که پشتیبان نظام هستند و تنها تعداد چند نفری محدود که از خارج هدایت می‌شوند کاسبان را مجبور به تعطیل کردن واحدهایشان می‌کنند البته بازاریان همراهی نکرده‌اند اما شأن ما و سیستم قضایی این است که در این رابطه تدبیری بیاندیشیم.

وی تصریح کرد: ما باید در حمایت از کاسبان که به دفاع از نظام و اقتدار مملکت مقابل اغتشاشگران ایستاده‌اند، با افرادی که سعی کردند کسب و کار آنها را تعطیل کنند، به طور ویژه برخورد کنیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تأکید کرد: مجلس باید در چند هفته اخیر یک جلسه‌ای به صورت غیرعلنی برگزار می‌کرد تا زوایای این مسئله به طور دقیق بررسی شود و این انتظاری است که از هیأت رئیسه مجلس داشتیم.

انتهای پیام

کد خبر 9881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =