کد خبر 9993
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

وزیر راه هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود/ بذرپاش یکی از گزینه‌های جدی وزارت راه

وزیر راه هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود/ بذرپاش یکی از گزینه‌های جدی وزارت راه

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه (۲ آذر) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.

به گزارش نمایندگان ما، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه (۲ آذر) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.

وی افزود: رئیس‌جمهور و اعضای دولت از ایشان قدردانی کردند و آرزوی شفای عاجل برای ایشان داشتند. به محض آغاز فعالیت مجلس در هفته جدید، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی خواهد شد.

بذرپاش یکی از گزینه‌های جدی برای وزارت راه است

 سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که آیا مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور گزینه دولت برای تصدی وزارت راه اظهار داشت: بذرپاش یکی از گزینه‌های جدی برای وزارت راه و شهرسازی است، اما تا زمانی که نامه رئیس‌جمهور به مجلس ارسال نشود، نمی‌توان با قطعیت سخن گفت.

انتهای پیام

کد خبر 9993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =