کد خبر 10003
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

کوچکی‌نژاد به نمایندگان ما خبر داد

بررسی افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور در شورای حقوق و دستمزد

بررسی افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور در شورای حقوق و دستمزد

عضو شورای حقوق و دستمزد از بررسی افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور و تصمیم گیری در این باره در هفته آینده در این شورا خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو ناظر شورای حقوق و دستمزد در گفت و گو با نمایندگان ما، گفت: وزارت کشور از شورای حقوق و دستمزد درخواست داشته تا حقوق کارکنان وزارت کشور افزایش یابد.

وی افزود: موضوع افزایش حقوق کارکنان وزارت کشور و دیگر بخش هایی که کمتر از متوسط کشوری دریافتی دارند همچون وزارت ارشاد سازمان فنی حرفه ای سازمان بهزیستی و غیره در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار دارد.

عضو ناظر شورای حقوق و دستمزد اظهار داشت: بر این اساس اعضای شورا بنا دارند تا در جلسه هفته آینده خود در این باره تصمیم گیری کنند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: افزایش حقوق این کارکنان به این شکل خواهد بود که فوق العاده دریافتی آنها از ۳۵ درصد به ۵۰ درصد افزایش خواهد.
انتهای پیام

کد خبر 10003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    خدا خیرتون بده به خدا کارمندان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پایین ترین حقوق رو در کشور دریافت می کنند به خدا به زندگی نمی رسیم وجدانا چرا باید یک دستگاه حاکمیتی اینقدر پایین حقوق دریافت کند تامین اجتماعی رو ببینید چقدر دریافتی بالایی داره ببخشید اداره کار چه فرقی داره با حقوق ۶ میلیون و ۷ میلیون برای یک فوق لیسانس وزارت کار به خدا زشته شرمنده زن و بچمون شدیم از مسئولین محترم می خوایم حقوق کارمندان وزارت کار رو بالا ببرند .
    • امیر IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 0
      خوش بحالت ما تو وزارت کشور با همین شرایط ۵۶۰۰
  • ایمان IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    3 0
    همین؟! ضمنا ۳۵ نیست بلکه ۲۵ درصده فوق العاده ویژه که اینم نصف استانداریها نمیدن گیریم به من متاهل دارای فرزند و فوق لیسانس ۱۳سال سابقه با رتبه ارشد و طبقه ۹؛ ۱/۲۰۰ اضافه شد با این حقوق ۹ تومنی اونم بعد کسر یه تومن کسورات؛ در واقع ۸ تومن!چه گلی به سرم بگیرم؟! چرا کارمندهای سایر وزارتخونه ها باید بالای ۱۳-۱۴ میلیون دریافتی داشته باشند! چرا عدالت در پرداخت رو پیگیری نمی کنید؟!
    • صدرا US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      2 0
      وزارت کشور گداخونه راه انداخته خجالتم نمیکشن مستاجر وزارت کشوری یعنی مرگ مسلم
  • صدرا US ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 1
    این چه کشوری هست که فرماندار با مدرک دکتری و بیست سال سابقه ۱۲ میلیون دریافتی داره بعد معلم مدرسه با ۱۰ سال سابقه و مدرک کارشناسی ۱۱ میلیون آقای رییسی حساب بلد نیستند یا فرق فرماندار و معلم ابتدایی رو نمیدونن وزیر کشور هم خجالت نمیکشه یکبار مثل آموزش پرورش تکلیف نیروهاشو مشخص کنه حتما باید به جایی برسه که نیروی وزارتخونه ها هم بکشید کف خیابون الان حداقل اجاره پنج میلیونه کارمندای وزارت کشور باید بمیرن. چرا این حقوق وزارتخونه با دادگستری همسان سازی نمیشه خجالت بکشید