کد خبر 10019
۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

لطفی:

پروژه بیمارستان رزن پس از رفتن وزیر بهداشت متوقف شد!

پروژه بیمارستان رزن پس از رفتن وزیر بهداشت متوقف شد!

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت:انتقاد ویژه‌ای از وزیر بهداشت و درمان دارم که با سفر خود به رزن و درگزین نه تنها ریالی به این دو شهرستان در حوزه سلامت اختصاص نداد بلکه پروژه بیمارستان رزن هم که عملیات اجرایی آن فعال بود، فعالیت آن پس از رفتن وی متوقف شد.

به گزارش نمایندگان ما، حسن لطفی نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه ۳ آذرماه در نخستین همایش سلامت شهرستان رزن، اظهار کرد: از وزیر بهداشت انتظار است وقتی به سفر استانی می‌رود حداقل از منابع داخلی خود وزارتخانه اعتبار ویژه‌ای برای آن شهرستان یا استان اختصاص دهد و در نظر بگیرد.

لطفی اظهار کرد: انتقاد ویژه‌ای از وزیر بهداشت و درمان دارم که با سفر خود به رزن و درگزین نه تنها ریالی به این دو شهرستان در حوزه سلامت اختصاص نداد بلکه  پروژه بیمارستان رزن هم که عملیات اجرایی آن فعال بود، فعالیت آن پس از رفتن وی متوقف شد.

وی تصریح کرد: در حوزه سفر ریاست جمهوری اعتباراتی برای شهرستان دیده شده که انتظار است با تخصیص هر چه سریع‌تر این اعتبارات پروژه ها فعال شود و متوقف نشوند.

لطفی در ادامه با اشاره به شش فوریت پزشکی در رزن و درگزین تصریح کرد: احداث بیمارستان رزن، دستگاه اکسیژن ساز، سی تی اسکن و تجهیزات بیمارستان، ۳۰ مرکز و خانه بهداشت و درمانگاه و درمانگاه تامین اجتماعی از جمله خدمات انجام شده در طول شش سال گذشته در این دو شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: همه اولیاء الهی و رهبران دینی دارای یک هدف مشترک بوده‌اند که ساختن جامعه مطلوب و جامعه ای بدون بیکاری تبعیض و بی عدالتی و جامعه ای که در آن حقوق فردی، مدنی و اخلاق مداری و حقوق شهروندی رعایت شود، از اهداف آنها بوده و همه این عوامل مستلزم آن است که افراد جامعه از سلامت جسمی، روحی و فکری برخوردار باشند.

لطفی در پایان اضافه کرد: مجموعه بهداشت و درمان یکی از ارکان‌ جامعه مطلوب است چراکه زیرساخت‌های لازم را در حوزه بهداشت و سلامت برای جامعه فراهم می کند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 10019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =