کد خبر 9307
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

شریعتی در نطق میان دستور:

منطقه زرند و کوهبنان در برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد

منطقه زرند و کوهبنان در برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد

 نماینده زرند و کوهبنان در مجلس گفت: منطقه زرند و کوهبنان با توجه به ظرفیت‌های آشکار و نهفته اش باید در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کلان کشور مورد توجه قرار گرفته تا شاهد اشتغال روز افزون جوانان در ابعاد مختلف منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز(سه شنبه، ۲۶ مهر ماه) و در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان‌ها زرند و کوهبنان گفت: برای نشاط جان انسان‌ها با تمام توان باید تلاش و هزینه کنیم و در غیر این صورت هیچ پاسخی پذیرفته و جایز نیست.  

وی خطاب به مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بیمارستان شهرستان کوهبنان در منطقه ای با هفته معدن فعال زغال سنگ، کارخانه زغال شویی و جمعیت کارگری قابل توجه شبانه روزی که مستعد  حوادث بسیار زیادی است، بیمارستانی نیمه فعال بوده و از وجود کادر پزشکی محروم است. همچنین درمانگاه شبانه روزی کیان‌شهر و طغرالجرد با وجود کارگرانی شبانه روزی تبدیل به درمانگاهی معمولی با ساعات اداری شده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس اضافه کرد: جبران کمبود آب پایدار در منطقه زرند و کوهبنان از طریق خلیج فارس بارها پیشنهاد شده است. لذا از وزارت خانه‌های نیرو، صمت و سایرین تشکر کنم که دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده و امیدوارم در روند اجرایی آن نیز تسریع نمایند.

شریعتی اظهار کرد: از آقای فداکار استاندار کرمان به جهت تخصیص بودجه ۳۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه زرند و کوهبنان تشکر و قدردانی کرده و از اداره کل راه وشهرسازی کرمان تقاضا دارم هرچه سریعتر با انتخاب پیمانکاری توانمند سرعت بیشتری را برای تکمیل پروژه ها لحاظ کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نسبت به رفع مشکلات ورزشی، تهیه چمن و سایر موارد ورزشی شهرستان زرند و کوهبنان اقدام نمایید.

وی اضافه کرد: از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تقاضا دارم نسبت به رفع مشکلات هزار قطعه زمین در کنار شهرستان زرند به نام ده‌چنار که حدود ۲۷ سال قبل به متقاضیان واجد شرایط واگذار و وجه آن نیز دریافت شده اقدام عاجل به عمل آورد. برای تمامی موارد ذکر شده مکاتبات بسیار زیادی انجام شده و امیدواریم یادآوری برای انجام این امر مهم کفایت کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس ادامه داد: از نیروی انتظامی که استان کرمان و در سایر شهرستانها برای امنیت مردم اهتمام ویژه دارند سپاسگزار هستم و تقاضا دارم برای رفع مشکلات کارکنان نیروی انتظامی هم اهتمام ویژه صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: از بزرگواران می‌خواهم حتما به موارد اشاره شده سرعت عمل بپوشانند تا مردم آرامش، امنیت روحی، روانی و سلامت جسمی خود را مشاهده کنند. همچنین امیدوارم منطقه زرند و کوهبنان با توجه به ظرفیت‌های آشکار و نهفته ای که دارد در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کلان کشور مورد توجه قرار گرفته تا شاهد اشتغال روز افزون جوانان در ابعاد مختلف منطقه باشیم. در پایان از مجمع نمایندگان استان کرمان نیز که اهتمام ویژه‌ای برای گره گشایی مشکلات مردم دارند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

کد خبر 9307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =