کد خبر 10190
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

عباس زاده مشکینی به نمایندگان ما خبر داد

طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور کلید خورد

طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور کلید خورد

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از ارائه تقاضای خود در مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، از ارائه پیشنهاد خود در مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از محورهای این تحقیق و تفحص آن است که چرا دولت بر اساس سیاست کوچک‌سازی عمل نمی‌کند و نه تنها کوچک نشده است، بلکه روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع عدم توجه به عدالت و شایسته‌سالاری در استخدام‌ها نیز از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ما در این تحقیق و تفحص به دنبال آن هستیم که مشخص شود چه تعداد از افرادی که وارد بدنه دولت و استخدام دولت شدند، با آزمون وارد دولت شدند و چه تعداد از آنان بدون آزمون استخدام شدند و چه افرادی به صورت سفارشی وارد دولت شدند.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: همچنین در تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال آن هستیم که ببینیم سهم زنان در استخدام‌ها تا چه حد رعایت شده است.

وی بیان کرد: بنده این تحقیق و تفحص را در سامانه مجلس شورای اسلامی ثبت کردم و بیش از ۲۰ نماینده دیگر هم آن را امضا کردند و باید ببینیم که چه زمانی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به آن رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 10190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =