کد خبر 10225
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

اسحاقی:

مجلس نباید صرفا برای حل مشکلات یک وزارتخانه اول به سراغ استیضاح برود

مجلس نباید صرفا برای حل مشکلات یک وزارتخانه اول به سراغ استیضاح برود

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: مجلس نباید صرفا برای حل مشکلات یک وزارتخانه در وهله اول به سراغ استیضاح برود بلکه باید ابتدا آن وزیر را فرابخواند و با احصای مشکلات به دنبال راهکار برای حل مشکلات باشد.

به گزارش نمایندگان ما، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه)، بیان کرد: مجلس نباید برای حل مشکلات وزارتخانه ها و رسیدگی به مشکلات تنها از ابزار استیضاح استفاده کند که به طور مثال فلان وزیر که باید سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد، گمرک و سایر دستگاه ها او را کمک کرده تا در قضیه ای موفقیت کسب کنند و همچنین آن وزیر تمام تلاش و پیگیری خود را انجام دهد و چون به آن هدف دست نمی یابد، ما وزیر را استیضاح کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مجلس انقلابی می خواهد گره از کار مردم باز کند آن وزیر دستگاه ها و وزارتخانه های مرتبط را در مجلس جمع کرده و با یک پیگیری و برنامه ریزی و همچنین با همبستگی و اتحاد در دولت در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد. برخی از اتفاقاتی که در مجلس می افتد، از رویه های گذشته بوده که به ارث برده شده است. لذا از رئیس مجلس و هیات رئیسه می خواهم برای اصلاح یک وزارتخانه راحت‌ترین راه یعنی استیضاح  استیضاح طی نشود؛ بلکه آن وزیر را خواسته تا موانع کارش پرسیده شود تا تلاش کنیم آن موانع را برطرف کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 10225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =