کد خبر 10266
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

سبزی در گفتگو با نمایندگان ما:

مدیران دوره روحانی که در وزارت راه و شهرسازی هستند باید کنار گذاشته شوند

مدیران دوره روحانی که در وزارت راه و شهرسازی هستند باید کنار گذاشته شوند

نمایندگی مردم ساوه در مجلس گفت: باید مدیران میانی وزارت راه و شهرسازی که از زمان دولت آقای روحانی در سیستم باقی مانده اند کنار گذاشته شوند.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان ما، گفت: باید مدیران میانی وزارت راه و شهرسازی که از زمان دولت آقای روحانی در سیستم باقی‌مانده‌اند کنار گذاشته شوند.

وی افزود: یکی از مشکلات در حوزه وزارت راه و شهرسازی همین مدیران باقی مانده از دولت قبل هستند که باعث می شوند انجام امور با سرعت دلخواه همراه نباشد.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مدیران به خودی خود مانعی بر سر راه اجرای طرح ها و پروژه های وزارت راه و شهرسازی هستند و مشکل و چالشی به مشکل ها و چالش های پیش روی حوزه راه و مسکن اضافه می کنند.

سبزی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی نیازمند مدیریت قوی، قاطع، با برنامه و با یک نگاه راهبردی و کلان است تا بتواند از پس کارها در این وزارتخانه برآید.

وی افزود: هر وزیری که بر سرکار بیاید باید اصلاحات لازم در سیستم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی را اعمال کند و مشکل ساختار مدیریتی این وزارتخانه باید هرچه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام

کد خبر 10266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =