کد خبر 10337
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با نمایندگان ما خبر داد

جلسه قریب‌الوقوع دولت و مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی

جلسه قریب‌الوقوع دولت و مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار است به زودی جلسه‌ای بین اعضای کمیسیون عمران مجلس و دولت درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی برگزار شود.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: نظر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این است که وزارت راه و شهرسازی باید تفکیک شود.

وی ادامه داد: ادغام بخش مسکن و راه باعث عریض و طویل شدن وزارت راه و شهرسازی شده است و در این ۱۱ سال که این اتفاق افتاده، شرایط مسکن و راه نه تنها بهبود نیافته بلکه بدتر شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است به زودی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور و دیگر اعضای دولت جلسه‌ای را برگزار کند تا موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما از دولت می‌خواهیم الان که وزیر جدید برای راه و شهرسازی تعیین شده است، دست به کار شود و هر چه زودتر لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی را به مجلس ارائه دهد تا مشکلات مسکن و راه را بتوانیم حل کنیم.

وی گفت: البته دولت هم مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی نیست و در ابتدای تشکیل دولت سیزدهم زمانی که این موضوع مطرح شد، شخص رئیس جمهور مخالفتی نداشت و تقاضای ما آن است که دولت در این زمینه تسریع کند.

انتهای پیام

کد خبر 10337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =