کد خبر 10370
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

سلیمی در گفتگو با نمایندگان ما:

جزئیات استیضاح وزیر بهداشت/ وضعیت فعلی دارو زیبنده نیست

جزئیات استیضاح وزیر بهداشت/ وضعیت فعلی دارو زیبنده نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی و کمبود دارو، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر بهداشت و درمان داد.

اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به اینکه مجدداً طرح استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس کلید خورد، گفت: یکی از دلایلی اصلی نمایندگان متقاضی استیضاح عین اللهی آن این که وضعیت دارو در کشور خوب نیست و مردم برای تهیه دارو در مضیقه هستند.

وی ادامه داد: جای تأسف دارد که مردم حتی به آنتی بیوتیک و سرم هم به سختی دسترسی پیدا می‌کنند که این موضوع در کشور ما سابقه نداشته است و ناکارآمدی مسئولان وزارت بهداشت را نشان می‌دهد. وضعیت فعلی دارو زیبنده نیست‌ و مردم از گرانی و کمبود برخی از داروها گله‌مند هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نباید برای تأمین داروهای ساده هم مشکل داشته باشند یا اینکه این داروها را با قیمت گزاف خریداری کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت بهداشت باید پیش‌بینی می‌کرد که در فصل سرد سال نیاز مردم به برخی از داروها بیشتر می‌شود، اما غافلگیر شدند.

سلیمی اظهار داشت: اگر نابسامانی در بازار دارو و وضعیت بهداشت و درمان مردم ادامه پیدا کند، قطعا متقاضیان استیضاح عین اللهی بیش از پیش از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهند که طرح استیضاح این نماینده را به جریان بیاندازد.

انتهای پیام

کد خبر 10370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =