کد خبر 10373
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

محسنی بندپی:

دولت از افزایش قیمت خدمات، مالیات و انرژی در لایحه بودجه خودداری کند

دولت از افزایش قیمت خدمات، مالیات و انرژی در لایحه بودجه خودداری کند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نشست این فراکسیون، ضمن بیان انتقاد اعضا درباره تأخیر دولت در ارائه لوایح برنامه و بودجه گفت: اعضا خواستار آن بودند که دولت از افزایش قیمت خدمات، مالیات و انرژی در لایحه بودجه خودداری کند تا به مردم فشار وارد نشود.

به گزارش نمایندگان ما، محمدعلی محسنی بندپی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی به تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، ۲۰ آذر ماه) این فراکسیون پرداخت و گفت: در ابتدای این نشست، اعضای فراکسیون گزارشی از وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حوزه های انتخابیه خود ارائه کردند.

وی در ادامه با اشاره به انتقاد نمایندگان از تأخیر دولت در ارائه لوایح برنامه و بودجه از سوی دولت، عنوان کرد: دولت باید در ابتدای آذر لایحه برنامه را تقدیم مجلس می کرد اما امروز بیستم آذرماه است و هنوز این لایحه به دست مجلس نرسیده که این تأخیر باعث می شود نمایندگان با محدودیت زمانی روبرو شده و به دلیل بررسی لایحه در فشار، کیفیت کار زیر سوال برود.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس ادامه داد: در این نشست، همه اعضا در خصوص عدم افزایش قیمت خدمات، مالیات و انرژی در لایحه بودجه و خودداری دولت از افزایش قیمت این موارد، اتفاق نظر داشتند تا فشار بیش از این به مردم تحمیل نشود.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موضوع مورد بحث بعدی فراکسیون درباره پیمان های منعقد شده با چین، اظهار کرد: اعضای فراکسیون در راستای بیانیه اخیر چین در جریان سفر به عربستان تأکید داشتند جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی به ایران تعلق دارد و جمهوری اسلامی ایران نسبت به این جزایر بر اساس حفظ تمامیت ارضی خود حساس است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اعضا بر این موضوع تأکید داشتند که تمام ارکان نظام باید با حداکثر قوای خود منافع کشور را در همه روابط بین المللی مورد اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام

کد خبر 10373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =